ik heb alleen zijn nummer.

Gisteravond, was ik met mn moeder naar preston palace, dat is zo’n hotel, met kermis en alles.
en toen ik daar in de botsauto’s ( :see_no_evil: ) zat, zag ik dus een hele leuke jongen, en we hadden al steeds oogcontact enzo.
en toen even later, ging ik met mn moeder wat drinken, toen ging hij daar ook zitten, toen hadden we echt de hele tijd oogcontact en hij lachte steeds naar me enzo.
maar toen moest ik weg, dus ik stond buiten met mn moeder op de taxi te wachten, en ik had de heletijd al van, ik moet zn nummer gaan vragen anders krijg ik spijt. maar ik durfde dus niet…
uiteindelijk ben ik naar binnen gelopen, en daar zag ik hem. toen begon hij zo ineens uit het niets tegen me te praten, hij vroeg waar ik vandaan kwam, dus ik zeg zo, uit deventer jij dan? nou hij komt dus uit utrecht.
maar ik heb dus alleen zn nummer, geen naam of leeftijd of wat dan ook.
maar nu zit ik, ik kan alleen smsen, maar hij niet. over een paar dagen heb ik weer beltegoed, maar zou ik hem dan bellen, of is hij me dan allang vergeten?
ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen, of moet ik gewoon afwachten, en over een paar dagen bellen?

Sms hem je email :’]

laat hem maar achter jou aanlopen.
zoek hem op op hyves?
iedereen heeft hyves ;p

jep, alleen dat niks anders. dat zou ik ook doen

Ik zou hem smsen…
En dan iets van Heee… Hoe gaat het? weet je nog wie ik ben enzo?
En dan smst hij vast wel terug… als jullie dan een paar keer gesmst hebben zou ik zijn msn vragen of zijn naam ofzo… dan kun je hem toevoegen op hyves. Nouja succes iig!

hij heeft dus geen beltegoed <_<
maar dat van die email smsen is wel een goed idee,
alleen is mijn email nog uit groep 5, dus hij zal wel denken, wtf is dat? xd

wat boeit daT?
Het gaat om WIE er op de email zit, niet wat de email is.

ja daar heb je echt gelijk in, ik sms hem straks wel, want hij is te leuk om te laten gaan :smiling_face_with_three_hearts:

sms hem gewoon je msn of vraag het zijnen.:grin:

Hoe heb je hem dan in je telefoon staan als je zn naam niet weet…
Maargoed misschien kan je hem bellen met de huistelefoon, of je smst hem je hyves(/ander internet account dat hij ook heeft)

Moet je doen!

Beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven, toch? :slightly_smiling_face:

ik heb gewoon alleen zn nummer erin gezet.
jaa ik ging even mee naar zn hotelkamer, want daar lag zn mobiel, en toen riep zn moeder wel iets van ’ willy’ ofzo, maar ikweet het niet xd.

ik heb geen hyves hoor, dolcelatte;)

mee eens (:

ik wil nu wel smsen
maar ik weet dus echt niet wat?

doe gewoon iets in de richting van: hoi hier is mijn emailadres -email- <3
ofzo. maak het jezelf niet te moeilijk, als hij je leuk vind zal hij je vast wel toevoegen op msn of een mailtje sturen toch?!
gewoon DOEN :slightly_smiling_face:

ja mn vriendin zei ook al, gewoon doen. hij vind je waarschijnlijk wel leuk, anders vroeg hij niet of je al een vriendje had.
omg ik denk al sinds gisteravond alleen maar aan hem :smiling_face_with_three_hearts:

gewoon je email sturen. (:

Idd gewoon je msn smsen.
Zo vaak zal hij zijn nummer toch wel niet aan mensen geven, dus hij weet heus nog wel wie je bent dan.

deventer :metal:

nee maar als je je email te kinderachtig vindt ofzo kan je ff snel een nieuwe aanmaken en die naar hem smsen :slightly_smiling_face: