Ik heb advies nodig!

Ik vind een jongen bij mij op school heel erg leuk! Maar ik ken hem niet… Hij zit in 6 vwo en ik in 4 mavo maar we verschillen maar 1 jaar in leeftijd. Op school kijkt hij me vaak wel aan, dus ik denk dat hij me wel zou herkennen. Maar verder weet ik niets van hem en ken ik hem dus niet… Ik zou niet weten hoe ik ‘indruk’ zou moeten maken? Want zomaar op hem afstappen zou ik denk ik niet zo snel doen! Alvast bedankt! x

Feesjboek opzoeken en berichtje sturen?
Anders op school keertje in de gang aanspreken misschien als jullie elkaar alleen treffen?

gewoon kijken hoe het loopt dus niet door op te vallen
lach naar hem of proberen een praatje aan te gaan
zie wat er van komt

of de oude “ik-bots-zogenaamd-perongeluk-tegen-hem-op-en-laat-mn-boeken-vallen truc” :stuck_out_tongue:

misschien kun je beginnen met gewoon een keer begroeten als je hem tegen komt.

Ja we kijken elkaar sowieso altijd wel aan als 1 van ons langs loopt! Maar ik heb hem niet op facebook of hyves… Haha oh wat ben ik verlegen met dit soort dingen…

zoek hem op facebook op en voeg hem toe, is iig een beginnetje.
en vaak hoi zeggen als je hem ziet. Ken je vrienden van hem? probeer daar dan mee in contact te komen… success

Zoek hem op op hyves, facebook etc. Begin een leuk praatje met hem & na een tijdje vraag je: welke school zit je eigenlijk (ookal weet je dat al) haha zoiets. Zo pak ik het meestal aan. :’)

ze komen elkaar vaak tegen op school, beetje dom om dan te vragen welke school hij zit he, haha.

maar ik zou gewoon gaan toevoegen op facebook hoor! Is niks raars aan.
Kan er juist voor zorgen dat jullie meer in contact komen, dus gewoon doen! :grinning:

Jeetje, minstens 2327423 topics staan vol met dit soort problemen&tips!

Oh haha! Beetje verkeerd gelezen dan, excuse me ;$
Ben het met je eens!

Haha oke dan ga ik dat eerst doen… toevoegen op facebook! Thank you all :slightly_smiling_face:

Succes. inderdaad proberen een praatje te beginnen ;d

Heh, maar je schreef net “ookal weet je dat al”.
Ik zou vragen aan je vriendinnen of iemand hem kent en z’n msn achterhalen.
Of opzoeken op hyves of facebook inderdaad :slightly_smiling_face:

Daarom bestaat dit onderdeel ook.