Ik heb advies nodig..

-

Ik zou hem niet direct appen met dat je hem leuk vindt. Misschien kan je eerst een gesprek aanknopen via whatsapp, vraag of hij nog wat leuks heeft gedaan of gaat doen in de vakantie. En misschien kan je daarna vragen of hij een keertje samen wil afspreken. En als hij dat wil, dan kan je als jullie afspreken misschien zeggen dat je hem leuk vindt :slightly_smiling_face:

Ik zou het vrij creepy vinden als je uit het niets hoort dat iemand je leuk vind terwijl je niet veel contact hebt gehad…

Wat is er mis met ‘Hey, hoe verloopt je vakantie tot nu toe?’
en bouw het zo op

-

Als jullie elkaar bijna niet spreken is het misschien een beetje raar om hem ineens te gaan appen, maar misschien vindt hij het wel heel leuk! Gewoon een luchtig gesprek over de vakantie ofzo, en dan zie je vanzelf wel of hij probeert het gesprek gaande te houden. Wanneer dit het geval is kun je op den duur voorstellen om af te spreken, want hij ziet je niet helemaal niet zitten: hij kapt het gesprek dan niet af.

Als je hem niet casual durft te appen is het misschien mogelijk dat je een keer ‘toevallig’ ook ergens in de stad of in het dorp bent, wanneer hier iets te doen is en je weet dat hij er ook is. Dan kun je even een praatje met hem maken en als je hem vervolgens zou appen is het al minder random.