ik heb advies nodig want ik voel me een slet

hai ik ben amber en ik ben 12 jaar. Ik had laatst een feestje met ook een hoop onbekende voor mij. Ik was best sexy gekleed al zeg ik het zelf het boeide me niet zoveel want jongens hadden nog nooit interesse in mij getoond. ik was lekker aan het dansen met mijn vijf vriendinnen maar er begonnen de hele tijd (bekende en vreemde) jongens intussen ons in te dansen en met hun kont tegen onze aan te beuken en dan heel hard wegrennen. toen begonnen ze naar mijn kont te staren en lieten ze andere jongens mijn kont aanraken. En ik genoot ervan want dit was zo nieuw voor me. Jongens vonden me nooit leuk en ik had nog nooit een vriendje gehad. daarna deden jongen hun armen om me heen en begonnen te dansen ik deed gezellig mee (het was best close). Nu voel ik me een slet want ik vind een andere jongen leuk, waar ik diezelfde avond nog mee geschuifeld heb. Ik vertik het om het aan mijn moeder te vertellen. Wat moet ik nu doen?

Je bent echt geen slet hoor, je hebt gewoon plezier gehad.

nu kan je er niets meer aan doen.
laat dit een leermoment voor je zijn en kleed/gedraag je de volgende keer anders.

Idd, als je op deze manier aandacht van jongens wil krijgen… Je bent pas 12, doe gewoon een beetje rustig aan, dat komt allemaal vanzelf wel en het is volgens mij gewoon normaal dat je op je 12de nog geen vriendje hebt gehad :wink:

Ik ben eigenlijk heel blij dat je je zo schuldig voelt, want dat betekent dat je je de volgende keer anders zal gedragen :slightly_smiling_face: Wat je hebt gedaan is nog niet eens heel erg sletterig, maar je geweten vertelt je dat je niet zo verder moet gaan.
In het vervolg mag je gewoon NEE roepen als zo’n jongen iets probeert bij je, en je kan misschien je kleding aanpassen.
Denk er wel aan: je hoeft nooit je kleding de schuld van te geven als iemand anders iets bij je doet.

Je hoeft je geen slet te voelen hoor.
Zolang het bij dansen is gebleven, ook op een close manier, dan is er geen reden tot slet gevoel.
Je mag best plezier hebben hoor.

That was a lesson to learn

Jongens vinden je niet leuk als ze aan je kont zitten en anderen aan je kont laten zitten. Dat soort aandacht wil je niet, maar daar ben je zelf ook al achter gekomen gelukkig. Nu kan je er niets meer aandoen, maar je weet iig (hopelijk) duidelijker je grenzen die je voortaan moet aangeven.

nee dat is nooit mijn bedoeling geweest ik deed het omdat ik het zelf leuk vond en het was ook nieuw voor me dat dat invloed had op jongens

Oh, je moet niet denken dat je 'n slet bent hoor (:

Een twaalfjarige sexy gekleed? Daar gaat het naar mijn mening al fout als ik heel eerlijk ben. Een kind van 12 hoort niet sexy gekleed te zijn. Dat je op je 12e nog nooit een vriendje hebt gehad is helemaal niet zo raar. Echt niet.

Het is dat je het zelf zegt dat je een slet bent.

Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat ze zich zo voelt. Lezen voordat je een kutopmerking maakt.

Tsja en nu? Het is toch duidelijk dat als jij je er niet goed bij voelt, dat je je dan anders moet gedragen?
Ik vind het niveau van de topics een beetje om laag gaan

Doe normaal ofso, ze vraagt gewoond advies en waarschijnlijk is ze gewoon onzeker aanvallen is niet nodig.

Ik val der niet aan hoor :’)
Vind jij het niet logisch dat als jij je niet goed voelt bij de manier waarop jij je gedraagt, dat je dan je gedrag moet aanpassen?