ik heb 2 uur om iets te doen met een jongen, maar wat?

jaah help me!
ik vind die jongen echt super leuk
en hij mij ook,
maar we willen dus wat doen en we hebben van half 10 tot half 12, want andere tijd kan hij even niet, het is sochtends btw.
en iets wat geen geld kost.

weten jullie iets om te doen??

:smirk:

hahaa we hebben wel bijna hoor, hij wou nog keer afspreken of het echt klikt tussen ons, en zo ja, dan gaat ie me vragen :blush:

we hebben nog maar 1 keer afgesproken, enn dat was behoorlijke tijd geleden,
vandaar :slightly_smiling_face:

we hebben geen strand $

De bosjes haha gaan we ook altijd naartoe.

Filmpje kijken? Iets drinken in de stad? Ijsje eten? Door de stad lopen? :slightly_smiling_face:

zijn dan de winkels al los??

Open bedoel je? Zou je op internet moeten kijken. Voor zover ik weet gaan ze rond 9 uur wel open, behalve op maandag.

Ga lekker ergens liggen in een parkje en zoenen tot je erbij neervalt

:’)

Bioscoop, picknick, wandelen (in het bos?), uhm… ja mijn inspiratie is op.
oh wacht, het mag geen geld kosten, dan valt de eerste al af… en de tweede eigenlijk ook…

Terrasje pakken is altijd leuk

^ Idd, waarom zoeken jullie niet een terrasje of cafe en praten wat bij?

Dan kan je ook het best zien of het klikt, lijkt mij (:

winkels zijn hier open vanaf 10u maar of een jongen het echt zo leuk vind om van de enne naar de andere winkel te lopen? dat weet ik niet

Ik had een jonge leren kennen op een halfuurtje tijd aan het station en de eerste keer dat we echt afspraken zijn we in een gezellig ‘theehuisje’ iets gaan drinken en eten het was echt super gezellig want er zijn daar van die zeteltjes en kussens! (:
Geen idee of dat bij jou in de buurt is, maar het is echt een aanrader!
en anders zijn er ook nog altijd parkjes om in te zitten

Bij een parkje zitten werkt altijd goed!

Haha komt me bekend voor! Net toevallig nog gedaan met mn vriend. We gingen gezellig lunchen en daarna hadden we nog tijd over dus zijn we maar in een parkje gaan zitten.

piele piele piele eerst met je vingers en dan pas met je hieleeeeh