De eerste is dat al m’n vet naar mijn buik gaat. Ik krijg het niet weg gewoon, heel naar. Heeft iemand dit ook?
De tweede is dat ik blijkbaar workouts verkeerd doe De plank doe ik bijvoorbeeld niet recht en de squat niet goed door ze maar. Kan iemand mij helpen?
probeer naar filmpjes op youtube te kijken waar ze het voor doen, helpt bij mij altijd en ja mijn vet komt bij men benen heupen en buik allemaal terecht
het enigste wat je daar aan kan doen is denk ik op je voeding letten dus gezonde voeding eten enn sporten…
Gezond eten is natuurlijk heel belangrijk! En sporten ook, maar dat doe je denk ik al. En inderdaad net als hierboven kijk op youtube of vraag hulp aan een leraar of misschien aan je vriendinnen?
hmm thanks! op youtube kijk ik inderdaad al veel dan probeer ik het en dan denk ik dat het goed gaat. Blijkt dat niet zo te zijn!
Je hoeft dingen toch niet helemaal perfect te doen? Als je merkt dat je buikspieren er goed moe van worden en je doet geen rare dingen waardoor je bv. je nek teveel belast, is het toch ook goed?
Doe de oefeningen voor de spiegel, dan zie je of je het hetzelfde doet als op het filmpje . En ik weet niet wat voor oefeningen je doet, maar je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Alleen sit-ups hebben dus geen zin, daarmee train je je buikspieren maar het vet moet er zeg maar eerst af
.
Dat is dus het punt. Soms dan voelde ik nauwelijks branding, daarom deed ik het met gemak. En als ik het wel voelde dan was het pijn omdat ik hem verkeerd deed. Bij de plank bijvoorbeeld zakte ik in en dat doet pijn aan m’n rug waar ik al lichte problemen mee heb. Maar hierboven, dankjewel! Die spiegel tip is inderdaad heel handig! (: En ik zal wat meer touwtje springen, jumping jacks doen, wii fit (helpt echt haha) en blijven met nee zeggen tegen de pannenkoeken en bonbons
Gefeliciteerd, je bent net zoals de rest van de wereld.
Oke misschien flauw, maar dit heeft iedereen, uitzonderingen daar gelaten. Gloednieuw onderzoek heeft aangetoond dat opgeslagen vetten binnen drie uur al zichtbaar (lichamelijk) zijn bij vrouwen. Zo’n beetje alle vrouwen hebben dit. Beste manier is dus regelmatig te sporten (dus niet in een keer helemaal niet en ineens weer heel veel) en opletten met wat je eet. Transvetten zijn de grootste boosdoeners, omdat je die niet kan verteren. Aanrader is dus je te verdiepen in voedsel en hoe het werkt, om zo te leren hoe je gezond kan leven.
Biologisch eten is het beste, maar helaas erg duur.
Met alleen die oefeningen krijg je niet het vet weg. Je moet aan veel meer denken!
Pas o.a je voedingspatroon aan het is belangrijk dat je zoveel mogelijk verkeerde suikers weglaat, daarbij moet je denken aan snoep, chips, chocola, dit zijn namelijk echt dikmakers. Neem wanneer je honger hebt een stuk fruit en als je dorst heb kan je het best water drinken en het liefst geen fris/koolzuurhoudende dranken.
Naast dit is voldoende beweging ook noodzakelijk, voor snelle vetverbranding kun je het beste duurtraining doen en hiermee word bedoeld bijv. hardlopen, fietsen of trainen op een crosstrainer. Maar wanneer je dit doet moet je er op letten dat je dat je het niet kort en snel doet maar lang en op een redelijke tempo wat voor jou lang vol te houden is.
Een paar anderen tips zijn nog:
- Wanneer je 's avonds sport probeer dan gewoon als je nog niet avondeten hebt gegeten gewoon een normale portie te nemen en daarna niet meer! Blijf ook water drinken want je lichaam voert dan goed afvalstoffen af en na het sporten blijft je lichaam nog steeds verbranden! Wanneer jij gesport hebt in de avond en je bent klaar blijft je lichaam een paar uur daarna nog verbranden zelfs tijdens het slapen.
- Voor je lichaam is het sowieso fijner om 's avonds niet veel meer te eten, op z’n vroegst word na 7 uur 's avonds het snacken of ander voedsel afgeraden, maar dat is niet een heel essentieel punt.
- Oefeningen die gericht zijn op verbranding in het hele lichaam zoals duursporten kunnen voor iemand niet altijd even plezierig zijn om constant te doen. Check daarom is op internet crossfit oefeningen, het zijn vooral fitnessoefeningen maar op een wat zwaardere manier kwa uitvoeren maar goed om je hele lichaam mee te trainen!
- Je moet niet denken dat je verschil van de een op de anderen dag ziet want het heeft tijd en inzet nodig. In begin kan het zwaar zijn om je voeding zo aan te passen maar het is gewoon het switchen naar een manier van eten waar je de ‘slechte gewoontes’ weg laat, dat word snel genoeg een gewoonte, je verleiding en drang naar eten worden ook minder!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Heel bedankt voor de eettips maar belueve me, ik ben over de chips en frisdrank heen Af en toe een chocolaatje hier en daar is dan ook echt wel oke. Ik slaap in de vakantie trouwens nog niet goed maar daar gaat zeker verandering in komen. Ik probeer zoveel mogelijk te wandelen, te dansen enzo! Maar heel erg bedankt
Je weet nu tenminste de belangrijkste dingen om op te letten
Ik heb precies hetzelfde. Het vet gaat niet naar mijn heupen of zijkant, maar alleen naar het midden. Maar probeer gewoon gezond te eten en meer te bewegen etc. Ik denk niet dat je er erg veel aan kan veranderen.
Inderdaad haha, bedankt!