Ik hak áltijd uit pumps of balerina's!

Heeey,
Ik hak áltijd uit pumps of balerina’s!
Ik heb er ook al zo’n speciale zool ingelegt enzo, maar dat helpt niets en het ligt ook niet aan de maat.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Ik ben het zat dat ik nooit leuke schoenen aan kan in de zomer!
xx

Bedoel je met eruit hakken dat je als je loopt, en dan op het gedeelte van je tenen staat zeg maar, de achterkant van je schoentje weer terug op de grond valt?
Ik had dat namelijk ook altijd, maar het ligt gewoon aan het soort ballerina dat je koopt. Ik zou er gewoon een heel stel proberen. Ik heb nu hele fijne van de Sacha geloof ik. Ze waren wel 60 euro.

dat heb ik dus ook vaak!
volgens mij ligt het gewoon aan het model voet…
maar sorry, heb er ook nog steeds geen oplossing voor gevonden!

Ik heb dat ook, je moet gewoon naar iets opzoek gaan met een bandje om je enkel. Of iets stevigers!
Of je voet vastplakken.

Heb ik nooit
misschien koop je een maatje te groot?
Of verkeerd model.

Nee, het ligt niet aan de maat. Ik dacht dat het daar aan lag dus heb ik een maat te klein genomen. En dat deed echt verschrikkelijk zeer o.O Maar ze bleven uithakken ;s Aan het soort ballerina zal het niet liggen want ik heb het overal mee en een vriendin van me heeft dezelfde schoenen en die hakt er niet uit. Misschien ligt het dus toch aan het model van mijn voet.

Ja dat bedoel ik…

Heb je erg smalle voeten?
Want ik heb er ook vaak last van, komt door mijn smalle voeten.

je hebt ook van die hielstrips die je dus in de achterkant van je schoenplakt en dat heeft dus van die antislip spul er op heb ik ook. helpt echt kan je kopen bij schoenenwinkels (schapine schoenreus van haren) maar ook de schoenen makers

wtf, ik dacht hakken!
in de vorm van ‘hardcore’…

ot… het ligt aan je schoenen.

ik dacht precies hetzelfde. lol :grin:

ot; ik heb geen flauw idee, het klinkt wel logisch dat je smalle voeten hebt

-

te smalle voeten of je moet een maatje kleiner kopen erg vervelend…

ja dat heb ik dus ook. ik heb maat 41 van schoenen en hele smalle
voeten dus de schoentjes zijn bij mij dan direct te breed, heb je dat
ook of … ? ik heb nu zomerschoentjes gekocht met
van die elastieken bandjes op de voet en dat helpt echt !
ze waren wel duur, maarja op die ballerina’s van 10 euro kan ik
never nooit lopen en ze zijn ook slecht voor je voeten (ookal zijn ze
vaak wel erg leuk en tenslotte lekker goedkoop) maar ik heb er
verder ook nog geen oplossing voor.

wat Juul ook al zei, van die hielstrips. ik heb het ook heel vaak maar met die dingen niet, en het loopt ook lekkerder!

draag jij toevallig dit soort schoenen? :

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/mel_304580138908847_pur-4.jpg

ik denk dat je een halve maat hebt, dus 38,5 bijvoorbeeld. dit werd aan mij verteld toen ik met dit probleem kwam. ik kan daarom ook bijna geen pumps of ballerina’s kopen, want dan hak ik er uit.

Dat zou best kunnen tessarocksyou. Want ik heb heel vaak dat 38 me te groot is en 37 me te klein - ja kleine voeten-
Maar ik heb geen smalle voeten.
En nee ik draag die plasticen schoenen niet ;p
Maar ik heb wel pumps met een sleehak.

http://www.shoemixx.nl/images/schoenen/2652_Esprit_Pumpsleehak/2652_Esprit_Pumpsleehak_buitenkant.jpg

zoiets hak. Maar het is ook zonder hak!
x

vervelend is dat heh! tja, dan ik dat je dat inderdaad hebt. veel is er niet aan te doen. je kan bijvoorbeeld (slee)hakken dragen met een bandje, maar het ligt eraan of je dat leuk vindt. er zijn ook zaak die halve maten verkopen, maar dat moet je er wel veel geld voor over hebben. ik vind het ook altijd jammer, want ik pumps enzo eigenlijk niet aan. je kan ook achter in je pumps of voorin iets plaatsen waardoor je maat kleiner wordt, maar dat lijkt me niet echt comfortabel. en je kan ook schoenen maat 37 kopen, er zakken water in stoppen en een tijd in de vriezer leggen, dan rekken ze uit, maar je weet alleen niet hoeveel maten ze uitrekken.

zo, wat een lange reactie, haha.

Ik had dat ook altijd, echt zo vervelend :3

Maar nu heb ik dus ook van die dingen, hielstrips heten ze dus lees ik hierboven, en dan is het een stuk fijner x]