Ik haat sneeuw en ik haat treinen

Grr, dit zou voor de meeste dikke onzin zijn, dus ik zet het maar in onzin, maar mijn vriendje wou dus vandaag komen, rijden er geen treinen… z’n vader wilt hem niet brengen [ hij woont vlakbij Rotterdam, ik Breda, dus vandaar ] Als die sneeuw er niet was, was hij gewoon hier. :pensive: nu wilt hij tevoet komen, ik lachte hem wel ff uit, ik bedoel hij is toch niet gek in zijn hoofd? maarja, hebben jullie ook problemen met de sneeuw of trein of wil je medelijden met de mensen tonen? geef hier u reactie! ja sorry, ik moest dit gezeik ff van me afschrijven, als het niet duidelijk is, geef me een wakkerder moment dan vertaal ik het wel :slightly_smiling_face:

Gister reden de bussen hier niet, dus mn vriendje wist niet zeker of hij vandaag kon komen, maar vandaag rijden de bussen gewoon weer =]

Ja echt balen dit ik kan ook al niet weg naar mn vriendje toe omdat mn moeder zo kinderachtig is om me niet te brengen en ik daar niet mag blijven slapen…

Ik haat de combinatie OV & sneeuw sowiso :rage:

Ik moet naar werk, het is ongev 3 of 4 km, ja niet ver, maar ik kan nu alsnog niet met mn scooter (eergisteren mee gevallen), niemand kan me brengen en nu moet ik fietsen en ik ben echt superbang dat ik ga vallen.
Ja dit is gezeur of sneeuw, niet om treinen. =P

Edit: Ik ga lopen.

na veel gedoe en gezeik wou ik mijn vriendje ff meenemen.
ff weg van alles.
nja, kan het wel vergeten met de treinen.
ik moet dan van nunspeet naar den haag ;/

Ik ben ook pissed of! tenminste, als die wél gaat no problem…
mijn vriend woont in 't buitenland en die is nu voor 2 weken hier, hij zou me normaliter ophalen, maar door dit weer kan 't niet…dus 't idee was met de trein.
hebben ze OOK nog de route veranderd, moet ik vanaf Haarlem overstappen op Amsterdam en dan op Amsterdam naar Amersfoort en DAN pas naar Apeldoorn…
Ik hoor dus nu net, dat die trein NATUUUURLIJK niet rijd, dus me hele dag is verpest :frowning_face: kan wel janken…dacht lekker even samen te zijn.grrr!!!

Ik ben ook kwaad ja, van de week was ik uren aan het wachten in de sneeuw op een vervloekte trein, en als er eindelijk eentje kwam zat die bomvol met heigende mensen (zie: condens op de ramen), vreselijk!
Ik kan ook niet naar naailes enzo, en vanavond heb ik met mijn vriend afgesproken maar ik ga gewoon lopend, heb alles voor hem over, haha.

Ik haat sneeuw en ik haat treinen. Morgen moet ik werken en op de scooter ga ik vast vallen, en fietsen is zó ver. Hopen dat iemand me wilt brengen. En m’n vader moet vanuit Nijmegen komen vandaag, en z’n auto is kapot. Dus ik hoop voor 'm dat hij hier kan komen ;o !

Ik haat vervoer in het sneeuw. Verder is het wel leuk xd.
Maar donderdag waren brother&ik alleen thuis, dus we moesten ff afhaaleten halen. Ik ben een enorme koukleun dus wilde liever niet fietsen en dat zou zo lang duren. Met de auto van de buren klinkt zo… armoedig (dat die buurman ons zou brengen), dus dat werd hem ook niet. Kortom: hup, op de scooter. Ik achterop en me broer aan het stuur. Op de heenweg reed ie best hard, ik zat daar zo van ZACHTERRR PLEASE. Nouja, bestemming gehaald xd (hooguit 15 min rijden). Terugweg, we rijden nog maar 30 seconden ofzo met 10 km/h en jahoor… we pleure! Niks gebroken ofzo, scooter wel flink beschadigd… Loop hier nu wel rond met enorme blauwe plekken.

Ik zou eigenlijk morgen met me vriend naar de film gaan, en nou kan dat dus niet door die treinen 0.o en ook lekker dat het op utrecht weer zo extra druk is,want daar moet ik heen xD
En ik zou vandaag naar de stad gaan een winterjas kopen,maar nu nog me vader overhalen om me te brengen.

Aaai, ja nou ik zou ook niet durven scooteren als ik er een had…

Er zitten wel veel mensen in het zelfde schuitje, echt kut… heel misschien komt mijn vriendje toch nog, maar dan wordt hij naar een ander station gebracht waar de trein wel rijd… ik hoop het :slightly_smiling_face: en ik hoop dat het voor jullie ook allemaal goedkomt! maarja, als iemand hier verder wilt zeiken over het weer, ik houd je niet tegen want ik haat het ook hahaha! rotsneeuw :stuck_out_tongue: je kan echt geen flikker doen zo.

Ik wens je succes :'D

Dankje!Jij ook haha :’)

Dankje =D

jaa maartje zou komen

die komt ook
maar ze zou gister al komen

stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stoms tosmt osmt somtomstomstmostoms
kut sneeuw x]

ik mocht voor 1 keer bij mijn vriendje in zijn nieuwe kamer slapen (hij is net uit huis)…
alles bij elkaar gelogen zodat het mag, kan ik er gewoon niet heen omdat de treinen niet rijden.

Ik heb die sneeuw nu ook wel gezien ja. xD
Ik wil naar de stad >.<

Ik moet de hele week werken, moet dan ook met de trein, gister dik 2 uur op n trein richting breda staan wachten! kwamen wel 6 treinen naar eindhoven! ik was serieus bevroren!

ik hou van sneeuw :3
behalve dan dat het nu iets lastiger is om overal te komen