Ik HAAT m'n moeder

• sorry, dit moet er eventjes uit -

Godverdomme, m’n vriendje is voor een halve maand op reis, ik mis hem superhard maar dat snapt ze niet.
Anyway, hij had me een kaartje geschreven, dat hééél persoonlijk was, heeft ze het doodleuk gelezen nog voor ik het kon lezen.

Ik kan haar wel kelen.

Schuldgevoel heeft ze totaal niet, nee, dat is normaal (omdat het niet in een envelop zat). De trut!!!

Pffft, en mijn kat is al superlang weg, ze is waarschijnlijk gestorven. Net een telefoontje gehad van mensen die haar misschien gevonden hebben (dood). Mijn broer is nu gaan kijken of het mijn kat is… :frowning_face:

Sorry ik ben gewoon over m’n toeren, kan niet stoppen met janken.:frowning_face:

Haat je haar omdat ze je kaart heeft gelezen?

Alleen omdat ze je kaart heeft gelezen …

van je kat is niet leuk nee, maar ik vind je titel van je topic wel een beetje overdreven maargoed.

Der zijn hier mensen die een moeder hebben verloren en jij zeikt hier omdat je moeder een kaartje heeft gelezen
.

iemand anders post lezen is verboden!
en je weet niet wat er op het kaartje stond en wat er persoonlijk was
en er zal vast wel meer achter zitten

en dat je niet kan stoppen met huilen geeft niks
moet je gewoon ff lekker uithuilen

Ja sorry, verwijder dit maar. -.-

Het is gewoon, 'k voel me de laatste tijd al depri, en er is van alles.
Ze trekt mijn broer voor, ik krijg altijd de schuld, enzv.

En nu dit is gewoon de druppel. -.-

Maar ik weet het, haten is een groot woord… dat is het niet, maar ik ben echt zooooooo boos!

Nu snap ik het

danku voor de vriendelijke reactie.

en idd, er stond veel op die kaart dat ze écht niet moest lezen.
en tis gewoon, ze is grof.
ze zegt dingen die ze niet zou moeten zeggen tegen haar dochter en ze doet ook dingen die ze niet zou moeten doen.

het zijn MOEDERS. die zijn irritant. dat hoort zo.

Kind,je moeder is je moeder
of je der haat of niet je blijft van der houden
en sorry maar toen ik hoorde waarom je haar zo haatte vond ik het echt stom.

Je moet eventjes eerlijk zijn tegen je moeder dat je het niet leuk vond dat ze je kaartje las. En of ze dat de volgende keer niet wil doen. Zeg gewoon ( hoe lastig het ook is) wat je voelt en wat je niet leuk vind… dus ook dat ze je broer voor trekt… dan is er misschien niet meteen een oplossing maar dan lucht het misschien wel op.

staat daar een gevangenisstraf op?

Oke, ik snap dat je ff alles kwijt moet :wink:
Kan je niet gewoon met je moeder praten over de dingen die je dwars zitten?

ja, ze had het niet moeten lezen maar om haar nou daarom te haten.

dramaqueen :S
en een halve maand is maar 2 weken -.-
jeetje niet leuk van haar dat ze het gelezen heeft maar om je moeder dan te haten damn mijn moeder doet wel ergere dingen bij mij en ik haat haar niet…

Ik heb al tienduizend keer met haar willen praten, maar ze is niet zo’n praatpersoon. Dan lacht ze me gewoon uit in m’n gezicht. :S
& ze ontkent het van m’n broer enzo.
maar mijn broer gaat echt te ver (hij heeft me bijna een keer in het ziekenhuis geslagen), maar ze doet alsof ze het niet ziet.

ik wou dat ik een moeder had…

Sorry, ik bedoelde het niet zo. ^^
Maar de mijne wil je niet.

Ik vind dat je je aansteld. Over je kat niet. Maar over dat je moeder zo erg is wel.

Ik raad je aan om dat niet te doen en haar niet te haten want je weet nooit wanneer haar laatste dag is (en ja ik spreek uit ervaring)