Ik haat mijn werk

Nou ik heb voor de zomer een bijbaantje alleen het is zo saai ik mag 8 uur per dag precies het zelfde doen en ik zit dus 8 uur in een kamertje helemaal alleen-_- nu wil ik ontslag nemen maakt me niks uit dat ik dan geen geld meer verdien zo erg is dit baantje… alleen het probleem is dat het bij mijn moeder op het werk is en ik dat niet mag doen van mijn moeder wat moet ik nou? Ik merk aan mezelf dat ik er gewoon ongelukkiger en chagarijniger van word:(

Doe gewoon

Algemeen bijbaantjes topic.

Waarom heb je ooit ja gezegd?

Wat voor werk doe je dan?

Sorry heb over dat topic heen gekeken nou ik heb vorig jaar daar ook gewerkt maar toen moest ik heeeel iets anders doen en ze zeiden dat het precies het zelfde was als vorig jaar niet dus…

Nietjes uit blaadjes halen…

Dat lijkt me idd nogal saai, maarja… wat voor werk is wel leuk? Je krijgt ervoor betaalt. Wat denk je van alle mensen die in de productie werken? Die moeten ook elke dag hetzelfde doen, omdat ze dat geld nodig hebben. Zo erg is dat jouw werk dus niet, zij moeten werken in koude temperaturen, met een hoge werkdruk. Je hebt twee keuzes of kap ermee, kan dit niet, dan niet zeuren en doorploeteren!

probeer het nog even vol te houden, zet lekker de radio aan, beetje doorwerken en misschien mag je dan als je klaar bent iets leukers doen. Dan kan je altijd nog ontslag nemen

Hoe zit het met je contract?

Alvast gaan solliciteren bij een ander bedrijf en als je ergens anders aangenomen bent ontslag nemen. Beter voor je portemonnee en je moeder zal blijer zijn.

radio aan en het het is meteen alweer een stuk leuker!

-

Nou uhm in een winkel werken dingen leren van je werk? Dit kan een kleuter doen geld is niet alles hé ik word er gewoon ongelukkig van dan vind ik geld niet belangrijker. Ik heb het geld niet nodig je werkt om er onder andere iets van op te steken toch? En dat heb ik hier dus niet…

Misschien wel een goed idee bedankt!:slight_smile:

Kun je er niet voor zorgen dat het leuk word? Want je zit toch alleen in dat kamertje? Bijvoorbeeld je lievelingsmuziek op en anders wat afleiding erbij?

Is het puur vakantiewerk? Dan zou ik zeggen: zet even de tanden op elkaar. Je verdient geld. Denk daar aan. Om nu nog een ander vakantiebaantje te vinden kan behoorlijk lastig zijn ivm de zomervakantie die al grotendeels is aangebroken. Als het je vaste baan is en je vind het saai, stop dan. Of vraag of je ook eens wat anders mag doen. Wees gewoon eerlijk.

Als het puur vakantiewerk is zou ik gewoon even doorbijten, het is immers dan maar tijdelijk. En als je het zo verschrikkelijk vind dat je het niet aan kunt moet je gewoon stoppen en iets anders zoeken?

Ik zou het eerlijk gezegd best chill vinden. Zoals de anderen zeggen, muziekje erbij, wat te drinken en nietjes eruit halen. Wees blij dat je niet elke ochtend om 6 uur besjes staat te plukken oid.

Ik heb een ochtendwijk, elke dag om 5 uur bij t krantenhok zijn, ik hou er ook niet van…