ik heb al een acc op gs maar wil tog liever anoniem blijven
ik zit nu in de 3de en ik HAAT mijn klas. ik kan niet echt met iemand opschieten, het zijn nogal kakkerige figuren en de andere zijn nogal ja vage… stille eigenlijk heel erge nerd-erige personen… niet lullig bedoelt hoor
ik ben nogal stiller op school dan dat ik in werkelijk ben. en daardoor is het moeilijker om vrienden te maken in andere klassen
en langzamerhand heeft iedereen zo’n ‘‘eigen groep’’ snapje…
ik heb wel vrienden maar die zie ik na school dus niet meer en ik spreek ze nauwelijks… en de meeste waarmee ik wel omging zijn al van school vanwege eigenlijk hetzelfde probleem
ik wou dus naar een andere school gaan maar dat is nu een beetje te laat… en als ik uberhaupt overga is het denk ik ook al te laat aangezien ik gymnasium doe.
ik klink misschien nogal zielig maar ik zit er ECHT heel erg mee… soms krijg ik heel erge depressieve buien en voel ik me nutteloos snap je…
het enige wat me nog zinvol lijkt is volgend jaar naar een atheneum gaan… maar dat vind ik ergens nogal zonde om dat alleen voor ‘‘vrienden’’ te doen. maar liever dat dan de rest van mn schoolleven eigenlijk ‘‘geen’’ te hebben…
wat moet ik doen, want ik kan er niet echt meer tegen? :’[