Ik háát mijn moeder!

Nou dat is het dus. Ze geeft mij altijd en overal de schuld van, en als ze weer iets te zeiken heeft (bijvoorbeeld dat de wcrol op is) en ik zeg dat ze dat zelf heeft gedaan, slaat ze door en begint ze me te slaan. gisteren had ik weer ruzie met haar en heeft ze me weer geslagen & een hele vaas met water over me heen gegooit. Ze pakt alles van me af, geeft me huisarrest omdat ze vind dat mijn kamer niet opgeruimd is terwijl er maar 1 ding op de grond ligt en ik mag niet meer weg terwijl ik helemaal niks heb gedaan!

zo, dat moest ik even kwijt :pensive:

sterkte :kissing:

wow klinkt heftig!
misschien is het een idee om naar een hulplijn te bellen, omdat ze je soms slaat?
sterkte!

Aandacht tekort?

Misschien is het wel serieus? Als je reactie op niets slaat, reageer dan niet :]

lekker lullig

wat erg voor je meid, heel veel sterkte ermee
Waarschijnlijk zit ze ergens mee ofzo … ik probeer het niet goed te praten hoor … alleen oudere vrouwen hebben met veel dingen te maken op bepaalde tijden.
Probeer jij maar gewoon rustig te blijven …

Nogmaals veel sterkte je komt er wel doorheen.

't klinkt wel aardig serieus hoor.
Ga met iemand praten, haar gedrag is echt niet normaal…

dunno of dit nou aandachttrekkerij of real is…

als t real is, bel de kindertelefoon is al gezegd.

als t niet zo is. ben je echt sad…

jij mischien ?

idd,
als ze overleden is praat je wel anders :wink:

Zo doe normaal. Laat het bepalen van fail-topics maar over aan de mensen die er al langer op zitten :wink:

Ja.

De kindertelefoon kan weinig doen. Mijn vriendin had er ook mee te maken en ze was ook naar het CLB en zo gegaan, en toen zeiden ze dat ze echt wel met die ouders moesten praten.

O M G doe eens normaal!

Kut reactie.

Maar woow dat is wel heftig! Ik denk dat je niet op haar geschreeuw moet ingaan en haar gewoon laten afkoelen. Dan kan ze moeilijk zeggen dat je iets fouts doet.

Dus alleen mensen die 93478023 miljoen keer hebben gepost mogen hun mening zo uiten? Flauw hoor.

Vraag dan aan je mama of zij je wilt slaan, dan krijg je al wat meer aandacht.

RESULTAAT
haat de; m gevoel van diepe afkeer
ha·ten haatte, h gehaat een afkeer hebben van iem of iets

Je moeder haten? Doe eens normaal zeg.

Durft ze niet meer. Ik ben groter dan zij.