Ik haat mijn gebit

Hoi iedereen,
Ik zit echt ergens mee, namelijk dat ik mijn gebit echt heel lelijk vind. Opzich heb ik wel mooie tanden maar ze staan gwn lelijk. Ik heb 2 jaar geleden een beugel gehad en toen stond het heel mooi nadat hij eruit ging maar toen ging het spalkje los en toen verschoof alles weer. Ik heb echt van die ruimtes tussen mijn hoektanden en een tand is langer en het is allemaal niet gelijk. Ik durf gwn niet te lachen. ik heb vrij vroeg een beugel gekregen en nu is hij er dus al lang uit en nu gaat dus ineens iedereens beugel eruit, ook van m’n vriendinnen enzo, en die hebben nu allemaal van die super perfecte tanden. Mocht ik maar nog een beugel​:sob: maar kan niet want word niet meer vergoed :sob: oké jullie hebben echt niks aan dit verhaal ofzo maar miss zijn er meer mensen die dit hebben…

Heel herkenbaar. Ik heb ook een beugel gehad en het is weer helemaal terug gegroeid. Mijn spalkje was ook een aantal keer losgegaan. Als je er echt onzeker over bent, zou je kunnen overwegen om opnieuw een beugel te nemen. Je omgeving zal daar echt niet raar op reageren hoor haha. Maar ik twijfel ook of ik opnieuw een beugel moet nemen want het kost veel geld en pijn en straks groeit het weer terug. Dan blijf ik bezig.

Ja ik ben ook bang dat als ik weer een beugel neem , er dan weer hetzelfde gebeurd, en mijn ouders willen niet zo veel geld betalen voor een nieuwe beugel… Helaas

Waarom ben je niet meteen terug gegaan toen het spalkje los ging? Dan hadden ze er een nieuwe op kunnen zetten en had je dit probleem nu niet.

Inderdaad… Als je gewoon terug was gegaan nadat het spalkje losliet was er niks aan de hand geweest? Of bekijk ik het nu raar