ik haat mezelf, please help!

gister was er een feestje en ik was er met een vriendin en mijn vriendje. Het zou de eerste keer zijn dat ik al zijn vrienden zou ontmoeten. Toen op dat feestje was het heel gezellig en ik kon het best goed vinden met die vrienden, maar toen ging ik veel te veel drinken en werd ik hardstikke dronken. Toen heb ik me echt super vervelend gedragen. en mijn vriendje wou dat ik naar huis ging maar ik durfde mijn ouders allemaal niet op te bellen en toen ging ik allemaal keihard huilen. gewoon waar al zijn vrienden bij waren. ik heb me zo voor lul gezet! ik weet ook echt niet wat ik nu moet doen en ik ben heel bang dat mijn vriendje het nu uit maakt! kan iemand me helpen?

als je je echt leuk vindt dan maakt ie het niet uit omdat je je een keer misdragen hebt tijdens een dronken bui… hij zal het wel begrijpen toch.

Duizend keer sorry zeggen, wat kan je anders doen?

ja dat is zo, ik heb echt drie miljoen keer sorry gezegd. hij zegt nu niks meer. maar ik hoop echt zooooo dat het goed komt ik ben echt heel erg verliefd op hem. al zo lang en nu heb ik hem, maak ik het kapot!

nou ja bedankt voor de reactie!

ahh dat is echt kut voor je! maar ehm hij heeft het nog niet uitgemaakt dus misschien is ie dat wel helemaal niet van plan, ik snap wel dat hij t ook kut vind natuurlijk maarr ik zou gewoon nog 100 x sorry blijven zeggen en uuh ja kijken wat hij ermee doet.

misschien kan hij er over een paar weken over lachen xD?
en gewoon niet meer drinken… maar idd wat Savanah al zei

Hahaha, het is ook wel een klein beetje dom.
Maar goed, ik zou hem ook dom vinden als hij het uit maakt omdat jij een keertje dronken bent…

haha het is super dom! maar dat vind ik nu ook wel een beetje, maar ja hij laat echt niks horen dus ik vrees dat het niet goed gaat komen. KAKKKK wel bedankt voor jullie reacties

Sorry zeggen is het enigste wat je kan doen ?
En beloven dat je niet meer zoveel drinkt.

Gewoon je excuses aan iedereen aanbieden, zodat hij kan zien dat je er echt spijt van hebt! Dat hij nu boos is, is te begrijpen. Hij wilde waarschijnlijk een goede indruk maken op zjin vrienden met jou. Dus ik zou gewoon iets spontaans doen om te laten zien dat je wel heel leuk bent enzo. Succes!

Idd. En wees gerust, als hij je graag ziet maakt hij het hiervoor toch niet uit?

Nou sorry hoor, ik wil de TS niet bang maken maar ook als ik iemand ECHT heel erg leuk vind kan ik afknappen als diegene straalbezopen is.

Goedmaken. En laat je vanaf nu van je beste kant zien.

Mensen zouden minder snel naar de drank moeten grijpen, komt alleen maar narigheid van op deze manier.

omg het is egt dom als hij het gaat uitmaken hoor,
je bent tog zijn vriendin dus hij zal je wel moeten begrijpen niet iedereen kan alles doen tog, je hebt al sorry gesegt en meer kan je niet doen dus dt moet hij maar accepteren

x

Aha.

Als hij het daarvoor uitmaakt is het echt flauw van hem, wat maakt het uit wat zijn vrienden denken, net alsof hij nooit eens dronken zal zijn.