Ik HAAT iTunes! (Wie kan helpen? :3)

Ja ik haaaaaaat iTunes, er is echt altijd wat mis met dat programma.

En nu wil ik graag probleem nummer 102 aan jullie voorleggen en ik hoop dat jullie er een oplossing voor weten.

Het zit zo;
iTunes weigert gewoonweg om mijn mapje met oh zo fijne Black Flag nummers te importeren en dus kan ik ze ook niet op mijn iPod zetten!
Als ik de nummer als map importeer gebeurt er niks en als ik de nummers een voor een importeer dan gebeurt er ook gewoon niks Ö

WIE O WIE weet hoe ik dat mapje in dat verdomde programma krijg!?

Opnieuw installeren enzo heb ik allemaal al geprobeerd en het mapje staat gewoon bij alle andere mapjes die hij wel importeert.

Ik krijg zo onderhand echt een zenuwinzinking van dat kak programma.

Je kan muziek ook naar iTunes slepen vanuit een mapje. Dus ‘oppakken’ → slepen naar bibliotheek → loslaten :'3.

Of misschien is het niet in mp3-formaat of zo? dan loopt iTunes namelijk ook altijd te kutten.

Oh ik HOOOOOP dat de oplossing zo simpel is, ik ga het even proberen :grinning:

Nee werkt niet :frowning_face:

Het zijn wel mp3tjes ;0
Maar andere mp3 nummers doen het wel gewoon…

Misschien zijn het verkeerde bestanden ofzo? Moet je ze even converteren (ofzo).

Ik haat iTunes ook

Ik heb dat nu dus ook,
het ging altijd goed tot op sindskort :l
Heel irritant.

Waar ik ook echt schijtziek van wordt:
Als ik eerst mijn iPod aansluit en dan iTunes aandoe dan herkent hij mijn iPod niet.
Als ik eerst iTunes aanzet en dan mijn iPod er in doe loopt het 9 van de 10 keer vast.
(Ja dit voegt verder geen waarde toe maar ik moet het kwijt omdat ik anders de computer zo meteen door het raam gooi)

Mehh, er zijn volgens internet wel meer mensen met het probleem, maar niet echt een oplossing :confused:

Dan ben ik waarschijnlijk verdoemd om nooit Black Flag op mijn iPodje te kunnen luisteren.
Ik snap het echt niet, dan maak je zoiets geweldig moois als een iPod maar dan lever je er zo een belachelijk slecht kak programma bij dat de hele lol van de iPod verpest <_<

heb ik ook wel eens gehad, maar dat kwam omdat het gedownloade spul prut was, niet itunes.

itunes is indd niet zo fijn. ;|

en kun je ze ook niet opnieuw downloaden? Ik heb geen idee haha, ik heb nooit problemen met itunes eigenlijk ;o

Is het niet zo’n raar bestandje?

Neeeee, iTunes is het beste <3
Alleen het nieuwe logo is stom :frowning_face:

Heb je de laatste updates?
Mijn eerste gedachte als alleen dat mapje het niet doet is dat 1) de bestanden beschadigd zijn (ik heb een keer beschadigde bestanden op mijn iPod gehad en toen crashte hij) of 2) dat het niet in .mp3 formaat is en dat je het moet converteren (All2MP3 is een goed programma. Which reminds me, ik moet ook nog wat converteren)

Heb je een Windows? Want ik heb nooit gehoord van iets als mapje importeren. Ik dubbelklik gewoon op mijn selectie en dan zet hij ze er braaf in.

Als je een nieuwe afspeellijst aan maakt bij ‘on-the-go’ kan je daar ook je bestanden in slepen als het goed is, zo doe ik het altijd als ik ze er niet in krijg x] iTunes is idd niet het beste programma :s maarja je kan zo lekker veel muziek er in kwijt xD

En als je het nummer opent met iTunes, wat doet ie dan?

Heb je de muziek gedownload?

Itunes is kut. Opeens zijn al mijn liedjes weg.