Ik haat het

Ik kan er niet meer tegen,
ik ben al een tijdje verschrikkelijk verliefd op een jongen. Hij zei dat hij ook op mij was en me lief en mooi en etc vond. Maar hij zij ook dat hij mijn vriendin leuk vond. Vandaag gingen mijn vrinedin en hij samen afspreken. Ik kon niet. Mijn vriendin wist dat ik hem leuk vond. Gister had ik haar gevraagd ‘ga je hem zoenen morgen?’ toen zij ze gewoon ‘ja’. en hetzelfde vroeg ik aan die jongen. hij zij dat hij het niet zou doen dat hij mij het leukst vond en dat hij mij wilde zoenen (op het schoolfeest morgenavond).
Vanavond ging ik dus op msn, en ik werd gek. Ik was zó bang, ik zat helemaal te trillen (dat doe ik nu nog steeds). Eerst zag ik op zijn hyves dat hij zijn ex terug wilde. Dus ik vond het al verschrikkelijk. Daarna toen ik een vriend van hem sprak, die ook vanavond met hun had afgesproken vroeg ik of er iets was gebeurd deze middag. Hij zij ‘dat vertel ik je niet’ ‘dat is geheim’ etc. Ik kon er echt niet tegen en wist het eigenlijk dus al. Daarna kwam hij online, hij begon gelijk heel lief te praten en ik dacht dus nog steeds na over die ex van hem. Ik zei dat hij haar leuk vond, en hij zei dat het niet waar was en dat hij mij leuk vond. Ik heb gezegt dat hij een kutplayer was en dat ik hem haatte. Hij reageerde heel kut met 'oke(K). Als je dat gelooft moet je zelf maar weten maari k vind jou leuk geloof me. Ik ga morgen niet afspreken met E. (mijn vriendin) ik ga naar jou met hockey (ze waren van plan morgen ook af te spreken maar ik had toen ook hockey). Ik zei ‘vast wel’. En toen ging hij gelijk offline. Ik was de hele tijd dus heel lullig tege nhem aan het doen terwijl hij heel lief deed. Toen kwam mijn vriendin online. Het eerste wat ik vroeg was ‘heb je hem gezoend?’
ze zij: ‘yes but im not happy. Je mag hem hebben!’
toen ben ik jboos geworden ik heb haar utgescholden voor slet en gezegd dat ik haar haatte. IK was aan het huilen en huilen en had het gevoel dat ik gek werd. Ze begon te zeggen dat ze me nooit pijn zou willen doen en dat ze van me hield en dat ze nooit met een jongen zou zoenen als ze wist dat ik hem leuk zou vinden. Ze zei dat ze het niet wist! En natuurlijk wist ze dat wel! En dit heeft ze al is een keertje geflikt bij een vriendin van me, maar dat wasd us eigenlijk erger. Zij had een vriendje en E. had hem gezoend toen ze hadden.
ik zat haar vorrot te schelden en zei zij alleen maar ‘ik hou van je ik doe je nooit pijn’. Uiteindelijk is ze gewoon offline gegaan en ze zei dat ze morgne dus met hem en dat ze zelf komt naar mij toe. Ik word gek!
Ik hoop dat je het begrijpt.

1. dat is geen vriendin van je, geloof me.
  2. hij is stom, vergeet hem. hij doet je alleen maar verdriet.

Sorry, wat een drama vrienden heb jij zeg. Laat de jongen zitten, laat die ‘vriendin’ zitten. Die jongen is in zijn hoofd bezig met 3 meiden en dat betekent dat jij niet bijzonder genoeg voor hem bent. Die vriendin van je wist dat je die jongen leuk vond en zoende hem alsnog, zette hem aan de kant met de mededeling dat jij hem wel mag hebben.

Je verdient beter.

die vriendin is het woord vriendin niet eens waard.
en sorry maar je zegt het zelf al, die jongen is een player, denk ik.

stappenplan:
je vriendin dumpen
die jongen dumpen
tadaaa
en je komt er zelf beter uit, want jij verdient veel beter dan dit!

maar ik kan het gewoon niet.
ik ben echt verliefd op die jongen, ik blijf dat ook gewoon ook al weet ik wat hij heeft geflikt.
en die vriendin ken ik zo lang en zó goed. ik weet dat ik niet zonder haar kan en dat ik uiteindelijk haar praatjes ga geloven.

Kijk, alleen al het feit dat je je beseft dat wat die jongen doet verkeerd is èn dat je vriendin praatjes heeft zou eigenlijk al genoeg moeten zijn dat je hoofd zegt: weg ermee. Vooral als het vaker voorgekomen is (wat ik niet uit het verhaal haal, maar toch).

Misschien gewoon tijd om verstandig te zijn en aan jezelf te denken? Je verdient wel beter dan dat. Er bestaan veel meer jongens die nog leuker zijn dan hij en je wel goed behandelen, en er zijn genoeg meiden op de wereld die jou dit niet zullen flikken als jullie elkaar als vrienden beschouwen.

ten eerste, ik zal nooit een jongen krijgen, altijd is het zo geweest dat óf ik die jongen niet leuk vind of dat hij iets doet dat me echt kapot maakt (het is me al een keer gebeurt ja, maar dat was niet erg en ik kon het verwerken).
De meeste jongens vinden me sowieso niet leuk omdat ik niet makkelijk te krijgen ben en nogal kieskeurig ben. Ook ben ik verschrikkelijk onzeker en dat willen de meeste ook niet.

Ik word echt gek, en waarschijnelijk komt dit allemaal heel aanstellerig over maar ik weet het gewoon niet.

Wat is het beste voor jezelf?
Ze allebei dumpen.
Ik bedoel, als vriendin flik je zoiets niet ze wist dat jij hem leuk vond en dan doe je dat niet, en die jongen moet maar een keuze maken tussen 3 meisjes en niet bij alledrie aankloten en kijken welke er overblijft en die dan maar nemen. Je denkt nu dat het een hele leuke jongen is, maar zolang hij zijn ex ook nog leuk vind is er geen beginnen mee aan. Over een paar weken zit je dan weer te huilen omdat hij met zijn ex is geweest.

En (ik las het net pas) wees blij dat je niet zo makkelijk bent, ik ken heel veel meisjes die geen nee kunnen zeggen en maar van alles doen en elke week een nieuwe scharrel hebben. Dan denk jij (want jij ziet dat dan niet) ‘oh ze zijn zo gelukkig met hun vriendjes ik wil ook een vriendje’. Terwijl het gewoon puur nep is. Ga niet opzoek, je komt vanzelf iemand tegen al is het over 3 jaar pas, je hoeft niet persee een vriend te hebben, wees tevreden als je pas over 2 jaar iemand hebt die echt om JOU geeft, en niet om zijn status.

Meid, je bent 13 (maak ik op uit je profiel). Je hebt nog járen om echt een leuke jongen te vinden. Ik ben ook kieskeurig, maar op mijn 16e kreeg ik mijn eerste serieuse relatie met een super leuke jongen en dat is het wachten waard geweest.

Omdat je nu het idee hebt dat je nooit meer een andere jongen leuk gaat vinden of kunt krijgen, laat jij over je heen lopen door die jongen. Níet doen. Dat is het echt absoluut niet waard en is ook geen echte liefde.
Geniet gewoon van het leven en blijf niet hangen op de mensen die het gewoon niet waard zijn. Het voelt nu kut, maar je gaat er wel sterker door in je schoenen staan. En je bent onzeker… klinkt cliche, maar het hoort bij de leeftijd. Laat je leven niet leiden door je onzekerheid, maar kies ervoor en doe je best om plezier te hebben in het leven. Achteraf gezien had ik dat op jou leeftijd ook veel meer willen doen, maar dat is achteraf denken.

bedankt allemaal (:

En, wat is er gebeurd?
xjes

1. fock die gozer, punt uit.
  2. fock je vriendin, kijk wat ze je flikt.

Jawel, maar hij is haar eigendom niet, dus als die vriendin met hem wil zoenen dan mag ze dat, dat is gewoon first come first serve. Als die vriendin hem eerst ook leuk vond en hij zou jou kiezen en jij zou met hem zoenen zou je ongeveer hetzelfde gedaan hebben…

Ten tweede getuigt dit toch van nalatigheid omdat als zij met hem zoent hij het dus ook wilde, ofwel ook zijn schuld en niet alleen die van haar. Hij doet ook wel een beetje raar, maakt er een beetje een zooitje van, zo’n vriend wil je toch niet?

Mijn conclusie, hij is een zak en al klinkt het lullig en is dit niet wat je wilt horen, jij wilde hem ook zoenen en als hij jou had gekozen had je dat gedaan; ofwel hetzelfde geflikt als je vriendin je nu doet, ik snap dat je het niet leuk vind en ik zou het zelf ook zwaar kut vinden, maar ik vind dat haar niks te verwijten valt eigenlijk.

ten eerste, ik zal nooit een jongen krijgen, altijd is het zo geweest dat óf ik die jongen niet leuk vind of dat hij iets doet dat me echt kapot maakt (het is me al een keer gebeurt ja, maar dat was niet erg en ik kon het verwerken).
De meeste jongens vinden me sowieso niet leuk omdat ik niet makkelijk te krijgen ben en nogal kieskeurig ben. Ook ben ik verschrikkelijk onzeker en dat willen de meeste ook niet.

hoe kan je nauw zo denken je bent nog zo jong meestal krijg je pas meer jongens die leuk gaan vinden als je uit gaat ect

Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is!

Ik ook! =O

ik zeg wel eerst even wat er allemaal is gebeurt enzo want dat is heel wat, daarna reageer ik wel even op iedereen.

maar het is heel kut, ik was dus helemaal boos op hem en mijn vriendin. En had hem dus helemaal een offline bericht gestuurd dat ik hem haatte en dat ik hem nooit meer wilde spreken en dat ik hem niet meer hoefde. en dat ik hem toch niet meer zou vertrouwen en dat het een kutplayer was. Maar dat was om halftwaalf savond ofzo dus hij had het niet gelezen. Op school was het de eerste keer dat hij naar me toe liep en in het echt tegen me ging praten. ik had tegen mijn vriendinnen helemaal gezegd at ik hem egt zou uit gaan schelden als ik hem zou spreken. maarja natuurlijk komt ie naar mij toe en ik sta met mn mond vol tanden. vraagt hij waarom ik boos ben op mijn vriendin! Ik eerst tien minuten nadenken wat ik moet zeggen en uiteindelijk komt daar uit ‘dat vertel ik haar zelf wel’. daarna vraagt hij of hij naar mijn hockeytraining mag komen. uhm… goed’ zeg ik dan.

-nouja. Ik heb hockeytraining, niemand komt opdagen natuurlijk.

en op het schoolfeest is hij er dan uiteindelijk en zit hij wel de heletijd naar me te kijken enzo maar met zn praatjes van ‘ik ga met je dansne, ik ga je zoenen op het schoolfeest’ doet ie helemaal niks. Hij danst wel gewoon de heletijd met meisjes dus ik voelde me behoorlijk kut (ja ik vond hem echt nog steeds heel erg leuk, en ik wilde heel graag dat ie met me zou dansen.) mijn vriendinnen wisten dat en uiteindelijk zijn ze naar hem toe gelopen en gevraagd waarom hij niet met me ging dansen. hij had gezegd dat hij dacht dat ik niet meer wilde. ik wist niet dat ze hadden gevraagd want ik was evenn aar de wc gegaan. Ik sta dus met mn vriendinnen te dansen enzo, komt hij opeens naar ons toe lopen. ‘Okee, weg gaan, ik heb geen zin om toe te kijken hoe hij voor mijn ogen met andere meisjes danst’ zeg ik. Terwijl mijn vriendinnen gewoon doen alsof ik niks zeg en blijven staan. Opeens loopt hij naar me toe ne begint met me dansen. Ik schrik me natuurlijk helemaal dood.
Hij begon helemaal te zeggen ‘Je vriendin had me gevraagd maar ik heb nee gezegd, en mijn ex is gister naar me toe gegaan om te vragen of ik nog iets met haar wilde en ik heb ook nee gezegd en ze moest toen huilen. En natuurlijk vind iedereen me een player omdat ik nu met jou aan het dansen ben. Maar het spijt me echt van alles, en ik vind je echt leuk en mooi, en ik zou je nooit willen laten huilen’. Nou, mijn avond kon natuurlijk niet meer stuk. Ik heb dus uitieindelijk de hele avond nog met hem gedanst (ja anderhalf uur lang stond ik aan hem vast geplakt;) )
toen het schoolfeest was afgelopen hadden we afgesproken de volgende dag af te spreken. mijn vriendin had toen helemaal een goedmaak mailtje gemaakt en toen had ik haar gebeld en hadden we het een soort van goed gemaakt. Maar natuurlijk ging zij daarom ook die dag samen met die jongen afspreken. Ze was de heletijd met hem aan het flirten enzo en pakte telkens zijn ipod af en als hij hem terug wilde zei ze helemaal van ‘IEUWH JE RAND ME AAN. niet dat ik dat erg vind hoor’ terwijl ik er gewoon naast stond. en ik zat op zo’n een tafel, en toen ging hij naast me zitten. en mijn vriendin begon helemaal aan hem te trekken zodat hiu uiteindelijk naats thaar kwam te zitten. en toen ging hij wat drinken halen en kwam hij weer naast mij zitten. Echt arrogant dat ze me aankeek toen!
Maar in ieder geval had hij nog steeds niet gekozen. Maar die avond op msn sprak ik hem en natuurlijk begon hij helemaal te zeggen ‘ik vind je leuk, ik ben alleen thuis wil je alsjeblieft komen:$:$:$’ en toen ahd mijn vriendin hem gebeld, want de volgende dag gingen ze weer afspreken, en zei ze helemaal ‘ja ik neem wel drank mee dan gaan we dronken worden enzo’ en toen zei hij helemaal dat hij een hekel aan haar had en haar een ‘crack hoer’ vond enzo. maar toen hij offline ging, kwam een vriend van hem online en na een heel gesprek tussen ons zei hij dat die jongen mijn vriendin leuker vond enzo. dus ik weer helemaal boos offlineberichten sturen enzo. maar later stond er op de hyves van die vriend ‘ja lul dat je bent je maakt me helemaa lzwart het is helemaal niet waar dat ik dat ooit heb gezegd ik sla je in elkaar’ enzo. en bij mij zei hij ook helemaal dat is echt niet waar. maar toen heb ik hem gezegd dat ik geen zin had om hem te delen met mijn vriendin en dat hij moest kiezen en anders dat ie maar lekker met mn vriendin moest gaa nen ik me nergens meer mee zou bemoeien.
toen heeft hij niks meer gezegd en is hij offline gegaan…

nouja . punt (:

GEEN HOOFDLETTERS IN TOPICTITEL
ja is iritant he

je bent dertien.