Ik haat het op school.. Help me..

Heii,
ik zit pas op een nieuwe school,
op mijne vorige school waar ik leerjaar 1 + 2 heb gezeten had ik het in het eerste leerjaar super! Toen zat ik op schakelklas havo/vmbo. In het tweede leerjaar mocht ik toch vwo proberen en ik kwam ook in een nieuwe klas, ik kon niemand etc. Ik werd niet toegelaten bij de ‘‘populairdere’’ meisjes merkte ik, later toen ik van school ben gegaan kwam ik erachter dat zij jaloers waren op mij, dus dat verklaarde al een hoop vond ikzelf… Jammer dat het zo moest gaan.
Ik ging van school toen, omdat ik het absoluut niet meer leuk vond, ik voelde me buitengesloten, moest vaak huilen en had nooit zin om naar school te gaan.
Nu in leerjaar drie zit ik op een nieuwe school, de 1ste en 2e week waren geweldig leuk! Daarna werd alles anders, mensen gingen roddelen over mij, geruchten verzinnen over mij etc. Maar dat gebeurd over iedereen die ‘opvalt’. Het ergste is dat iedereen de roddels en geruchten geloofd, maarja, dat boeit me eigenlijk niet zo veel.
Maar het veranderde toen mijn vriendinnen kut gingen doen tegen me… Ik ging me snijden, in de zomervakantie had ik het 1x gedaan, maar nu deed ik het weer, en ik ben het blijven doen… inmiddels heb ik een psycholoog maar daar ben ik pas 1x geweest en toen is het eigenlijk alleen maar erger geworden… Maar goed,

ik krijg dit soort berichten op WhatsApp (van mensen waar ik heel veel om geef… of gaf idk…)
Ik: Heii
Persoon X: Nee.

In een ander gesprek ging het zo:
Persoon X: Ik haat jou zoo tyfus ergg
Ik: Huh? Wat is er ? Wat heb ik fout gedaan? Waarom noem je mij dan je vriendin?
Persoon X: Ja zo had ik je nooit moeten noemen sorry

Ander gesprek:
Persoon X: Ik mag je niet, ik vind je een dom wijf zacht uitgedrukt fack you

Ander gesprek:
Ik: Wat heb ik fout gedaan?
Persoon X: In mijn leven gekomen

Ander gesprek:
Persoon X: Je doet mensen alleen maar pijn. Einde.

Dat laatste dat ik mensen pijn doe, is omdat ik een jongen leuk vind en niemand mag hem… Nouja, dat is niet mijn probleem. Ik mag hem wel en daar moeten zij maar mee dealen… Het is gewoon k*t dat mensen mij er verkeerd op gaan aankijken…

Maar ik voel me dus heel down enalles, en ik wil denk ik maar weer naar een nieuwe school, misschien gaat het er ook zo aan toe, maar als ik het niet probeer weet ik het nooit.
Ik ben bang om het met mijn ouders erover te hebben, op de een of andere manier schaam ik me. Ik voel me een mislukkeling… Op school mag blijkbaar niemand mij en mijn ouders zullen het vast raar vinden dat ik steeds van school ga omdat ik het niet kan vinden met mensen enzo… Ofja zo zit het niet, maar zo zien zij het waarschijnlijk.

Pfff ik haat mijn leven echt zo erg sinds ik hier op school zit. Ik weet niet meer wat te doen. Help me :c

Ga naar je ouders of naar een leraar, vooral met die berichtjes als je ze op telefoon hebt staan.

Dankje voor je reactie !! ^ , maar ik vind het eng…

Ik heb het even helemaal gelezen en nu denk ik vooral dat je hulp moet gaan zoeken, ook om het snijden. Wij kunnen je niet via een forum met deze problemen helpen.

Blokkeer die nummers en ga ermee naar je teamleider of conrector. En zoek hulp voor je psychologische problemen voordat dat snijden een keer mis gaat.
Probeer sterk te blijven en om te gaan met andere mensen die je niet de shit in helpen.