Ik haat hem zó hard.

Ik hoor net via via dat de jongen waar het sinds vorige week mee over is hij me gewoon gebruikt heeft. Hij was ondertussen ook met zijn ex bezig toen hij met mij had. Hij had op vakantie met andere meisjes liggen kloten terwijl die tegen mij zei dat zich gedragen had. Ik had hem afscheidsbrief gestuurd waarvan hij zei dat het super lief was maar achter mijn rug om zei hij dat het zo dom was en dat het vol bullshit stond. Ik haat hem. Ik had nooit gedacht dat zo’n lieve jongen zo’n player was.
Ik heb met die ex gepraat omdat zij tegelijk met hem bezig was toen hij met mij had. Ze zei dat hij een onbetrouwbare hond was en dat ze zo dom was er voor de 2de keer in te trappen. Ze heeft zo’n ontzettend groot zwak voor hem waardoor ze depressief werd. En ze was kwaad op zichzelf dat ze zich zo liet gebruiken. Ik weet echt niet wat ik moet doen want ik wil haar helpen. Zou ik nu nog keer met haar praten of haar laten? En ik meot gewoon mijn frustraties kwijt vandaar dit topic haha. Ik wil hem zo hard slaan. :’) ik vertrouw jongens nu nog minder dan eerst.

ik vertrouw jongens ook al niet meer…

Ik ook al niet meer, het lijkt alsof de meesten allemaal hetzelfde zijn…
Maar je kan haar altijd laten weten dat als ze wat kwijt wil je dr voor haar bent. Dan kan ze zelf weten wat ze dr mee doet.

it sucks.

Hem eens goed de waarheid vertellen, en hem daarna vergeten.
En ik zou dat andere meisje helpen, als je wilt. Nog een keer praten, en misschien samen een keertje iets leuks doen.

Mij lijkt het inderdaad een goed idee om dat meisje te laten weten dat je er voor haar bent en dat ze altijd met je kan praten, zodat ze zelf kan weten wat ze er mee doet :slightly_smiling_face:. En die lul inderdaad eens goed de waarheid vertellen.

[i]Boys… They’re only good for fruit, I mean bananas.

Then again all men are dogs.
All men are dogs.

I hate boys, but boys love me
I think they suck and my friends agree
I hate boys, but boys love me
Eh yeah, eh yeah, eh yeah
I Hate Boys[/i]

Die lul heb ik al de waarheid vertelt, haha. Hij zei ik heb geen zin om jou preek aan te horen en ik verwijder je dan kan ik ook niks verkeerds meer zeggen. Dus ik neem aan dat hij me echt heeft verwijderd?

Dan istie nog zielig ook.

Nou dan is ie gewoon ronduit een lul en inderdaad nog zielig ook :’). Laat hem dan maar in z’n sop gaar koken, hij merkt hopelijk vanzelf wel dat dit toch niet de manier is iets te bereiken in het leven.

Hij gebruikte mij ook en nu doen alsof er niets aan de hand is en er nooit wat tussen ons is geweest! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Het ergste is dat ik hem elke dag wel moet zien op school.

Niet bij de pakken neerzitten dames, er zijn genoeg jongens die het wèl waard zijn!

Tja, soms heb je er een rotte appel tussen zitten. Maar lang neit alle jongens zijn zo :slightly_smiling_face: Geef liefde een tweede kans!

ik las dus ‘ik maak hem zo hard’ en dat vond ik even heel erg grappig

wat een loser :face_vomiting:

ha-te-lijk