ik haat haar

ik weet genoeg bedankt iedereen!

het klinkt lullig,maar ik denk dat je inderdaad jaloers bent…
ga de volgende keer dat ze komt eens gezellig met haar praten en vraag of je mee mag gaan als ze gaan winkelen?

Waar irriteer je je dan precies aan?

Haten is een redelijk groot woord. Om eerlijk te zijn kom je idd behoorlijk jaloers over in je verhaaltje, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat het behoorlijk vervelend is. Ga je ook wel eens alleen met haar dingen doen ofzo? Misschien scheelt dat, dat je dr beter leert kennen en alles?

Volgens mij ben je jaloers dat er meer aandacht aan haar wordt besteeds wanneer ze er is dan aan jou.

Je bent gewoon aan het puberen, gaat wel weer over.:v

jullie snappen het niet hoe zouden jullie het vinden dat alles draait om je schoonzus en niemand je meer aandacht schenkt ?

Tsja, familie kies je niet uit.
Kon het maar. Ik word door de hele familie van mijn vader uitgekotst.
Je moet er maar mee dealen, want het blijft je familie.
Of toch proberen er nog een x over te praten.

Maar waarom is je schoonzus dan zo irritant?
Omdat ze meer aandacht krijgt dan jij? :v
Want als dat zo is, ben je denk ik wel een beetje jaloers op haar.

ik sta sinds dat hun getrouwd zijn altijd op de achtergrond

ze vraagt bijvoorbeeld mijn moeder en zus mee om te winkelen of iets gezelligs te doen of alleen met mijn zus en ik ben dan niet welkom

Je bent gewoon jaloers, daar kan zij niks aan doen.
Vraag gewoon aan je moeder & zus of jullie een keer iets met zn 3en kunnen doen omdat je dat mist.

Waarschijnlijk omdat je nog geen band met haar hebt opgebouwd.
Misschien kun JIJ een keer vragen of ze mee gaat naar de film of zo.

ja dan ben je dus jaloers.

Het klinkt inderdaad jaloers. &het is je schoonzus. Wees blij dat het niet je broer zelf is. Want dan zit je er 7 dagen aan vast. &binnenkort worden je broer en zus gelukkig, gaan trouwen, wonen ergens anders, krijgen kindjes, worden een gelukkig gezin.
Dan heb jij er geen last meer van!
Ik wilde dat dit mijn problemen waren x[

edit: ik zie dat ze al getrouwd zijn. :'D

Als ze jou buitensluit en echt duidelijk maakt dat jij niet meemag dan is het natuurlijk wel lullig. Als er weer zoiets gebeurd vraag dan of je ook meekunt, en als ze nee zegt en lullig doet weten je zus en je moeder het ook gelijk. Maar misschien heeft ze wel een reden om jou niet mee te vragen? Misschien was ze het vergeten? Probeer aardig tegen haar te zijn als je samen met je zus moeder en schoonzus bent. Als ze dan niet aardig terugdoet dan weten je zus en moeder het ook en kun je er met hen over praten. Maar als ze gewoon aardig doet en er is eigenlijk niks aan de hand dan doet ze het misschien niet expres? Ik denk niet dat ze je expres buitensluit hoor.

Volgens mij plaats jij jezelf op de achtergrond! jij kunt toch vragen of je mee mag met je zus en schoonzus. waarom probeer je zelf juist niet wat meer met haar in contact te komen! is juist gezellig niet alleen voor jou maar ook voor de rest van je familie

Haten is een groot woord als je jaloers bent… Kijk je kan moeilijk zeggen als moeder tegen haar schoondochter dat ze geen dochter is… Kijk het is moeilijk weetje dat er iemand is maar je moeder houdt meer van jou dan van haar hoor. Maar dat hoeft je moeder niet altijd te uiten. anders vraag je of je mee mag en het leuk maakt met jou schoonzus want ze is getrouwd met je broer dus dan ben je echt niet van haar af… Niet lullig bedoeld dit hoor