Ik haat eten

Oké sorry dat ik hier met mijn gezaag afkom. Ik moest het gewoon even kwijt. Dus ongeveer 2 maanden geleden begon ik met minder te eten en meer sporten en ik sloeg er serieus hard in door. Nu ongeveer 3 dagen geleden heb ik besloten dat ik weer normaal wil doen. Normaal weer kunnen eten. Een normale hoeveelheid sport. Maar nu dat ik de afgelopen 3 dagen weer normaal eet kom ik zo snel bij. Ik weeg nu zelf meer dan voor ik met dit hele gedoe begon. Ik voel me daardoor nu zo rot, dat ik hier zelfs zit te wenen. Soms denk ik er wel aan om terug minder te eten, maar dan denk ik er weer aan van ik moet nu doorzetten. Ik voel me nu echt zo k*t. Sorry voor mijn onzin verhaal. :frowning_face:

Ik houd van eten! :'DDD

Dat extra gewicht gaat er volgens mij vanzelf er weer af. Je lichaam moet er gewoon aan wennen dat je weer gewoon eten binnenkrijgt.

Eten is lekker.

http://multimarketeers.info/actiebonnen/upload/bigmac.jpg

Ik denk dat je lichaam nog even moet wennen aan de normale hoeveelheid eten dat je normaal eet.

Sommige reacties zijn op sommige momenten gewoon ongepast.

OT: Gewoon doorzetten inderdaad meid, als je weer regelmatig gaat eten went je lichaam daar ook aan en zal je niet meer aankomen.

Dat ja.

Ja, dat denk ik ook! En ga alsjeblieft niet weer terug minder eten, want dat is hartstikke slecht. Daar ga je later zoveel spijt van hebben. Het is al heel knap van je dat je weer normaal bent gaan eten en daar moet je juist trots op zijn. Heel veel succes!

Wat hier gezegd wordt :slightly_smiling_face:

Ah zag je 2e reactie nog niet, sorry!

Bedankt voor verloopig alle steun hier , maar ik voel me zo k*t echt waar. En eigenlijk echt normaal eten doe ik niet. Ik eet nu al 3 dagen echt zwaar ongezond en voel me daardoor zo slecht. Ik wou gewoon mager zijn voor ik weer naar school moest maar dat is nu allemaal zo verpest.

:no_good_woman: :frowning:

Niks/weinig eten heeft geen zin. Zodra je dan weer iets eet, kom je er meteen van aan. En bovendien val je er niet eens van af, maar zijn het gewoon je spieren die verslappen en dat is het gewicht dat je verliest.
Langzaam opbouwen met beginnen normaler te eten.

Noem je dat eten :expressionless:

Misschien moet je de lat niet zo hoog leggen. Haastige spoed is zelden goed.

zorg wel echt dat je gezond blijft eten!
& vraag anderen ook om je te helpen erbij om goed te eten

Gezond eten is nooit slecht voor je, gewoon ermee doorgaan <3