ik haat dit

Hee,

Even onder mijn anonieme account posten (:.
Mijn vriend heeft dit weekend thuis bij zijn pa en stiefmoeder ruzie gehad. Zijn stiefmoeder vond dat hij anders deed terwijl dat niet was dus hij legt gewoon rustig iets uit en zijn stiefmoeder ging dus kei kwaad doen tegen hem en beschuldigde hem van dingen die hij niet gedaan heeft, dus werd hij kwaad. Zijn stiefmoeder schold hem uit voor artelijke lul en ik zet je op straat en alles. Hij had mij dus echt huilend opgebeld terwijl hij naar mij aan het fietsen was. Hij kwam binnen en hij was nog steeds boos en alles. Hij mag dus de hele week niet thuis komen, hele dag samen geweest. Zijn vader smste hem s’avonds mijn vriend smste dus pas na 1 uur terug dat hij bij mij bleef slapen.

De volgende ochtend belde z’n pa hem op en hij staat aan zijn kant maar ook aan de kant van zijn vriendin (zijn stiefmoeder). Meer aan haar kant vind ik, vind mijn vriend dus ook. Dus lang gesprek en alles waarin zijn vader+stiefmoeder allebei de GEHELE schuld op hem leggen! Terwijl hij helemaal niks gedaan heeft… Dus daarna zegt mijn vriend: ‘’ ik blijf de hele week bij m’n vriendin want k mag toch niet thuis komen.’’ Dus die pa: ‘’ Kijk maar wanneer je thuis komt dan.’’ Z’n pa zei ook nog we gaan dadelijk naar oma. Mijn vriend dus: ‘‘Hoelaat dan kom ik al mijn spullen halen.’’ Zijn vader gooide nog meer naar zijn hoofd dat er iets omslaat in hem als mensen iets zeggen wat hem verkeerd valt. Maar hun weten als mijn vriend iets rustig uitlegt en je boos terug reageert hij daar totaal NIET tegen kan en dan nog doen hun het. Hij gaat iig geen excuus maken aan zijn stiefmoeder want ze geeft hem echt van ALLES maar dan ook ALLES de schuld zonder eerst na te denken.

Dus daarna moest ie weer huilen, echt zielig. En als ik bij hun ben, doet die stiefmoeder kei lief en aardig, ze vinden het leuk, lief dat ik hem help met zijn depressie en zo, maar als ik weg ben breekt de hel los. Zijn stiefmoeder is trouwens een maatschappelijk werkster. S’avonds zijn mama gebeld daar het verhaal aan uitgelegd, zijn moeder begreep hem tenminste! En die vond dat ook niet kunnen! Dus dat vond hij wel fijn. Ik heb nog met hem gepraat toen we onder de douche stonden, ik zei schat ik zie het nog wel gebeuren dat E. (ik noem zijn stiefmoeder even zo) wil dat je gaat kiezen tussen mij of haar. Zei hij: ‘‘Dat wil ze al.’’ Ik zo: ‘‘Oh maar ik bedoel t meer van dat je onze relatie moet verbreken enzo.’’ Zei hij: ‘‘Dat gebeurt niet ik ben nu gelukkig met jou en dat blijf ik ook.’’

En dan heeft ie nu sinds ie t met mij heeft ook last van exen die hem lastig vallen hem boos maken daarna sorry komen zeggen, hij wil geen contact meer met hun maar hun blijven bezig, ik heb belooft me erbuiten te houden bij 1 meisje! Maar op een gegeven moment kan ik dat gewoon niet meer, ik vind dit gewoon niet leuk. Ik weet ook dat hij bij mij blijft, no matter what.

Ik vind dit dus ook niet kunnen hoe zijn stiefmoeder doet. Wie heeft zo iets nog meer?

^ indd zijn biologische mama vind dat ook niet kunnen. Ik denk als je zijn stiefmoeder een bezem geeft dat ze wegvliegt ;$

Wel fijn dat je vriend bij jou blijft dan :slightly_smiling_face:. Maar valt er niet te praten met haar als je bij haar bent? Maar indd, zoals CHERRYBLOSSOMS zegt dat is geen maatschappelijk werkster.

Beschouw dit maar als een up :slightly_smiling_face:.

aawwhh wat erg en wat een bitch die stiefmoeder en nog maatschappelijk werker ook :open_mouth: die zou juist begrip moeten hebben en rustig kunnen praten :O…

beschouw dit ook maar als een up

Hij gaat vanavond, of morgen avond naar huis als zijn papa dat goed vind dat ie nog n dagje blijft. Dan krijgt ie thuis een heel gesprek over t weekend van de 12de november, en mijn vriend gaat al geen excuus maken aan zijn stiefmoeder. Hij is haar vortaan helemaal beu! Ze geeft hem altijd de schuld en zo.Ik ben benieuwd als hij dat gesprek heeft gehad.