Hoi guys!
Ik moet even m’n verhaal kwijt. Ik uhm, heb/had een vriend voor 2,5 jaar maar hij heeft me nu voor de 2e x bedrogen. Met een ander meisje gezoend dus. De eerste keer was na een halfjaar en nu is het dus na 2 jaar. Van iedereen hoor ik nu dus ook van dump hem, dumpen etc… En ik snap echt dat ze dat zeggen! Maar… voor mij is het niet zo makkelijk. Het is nu wel uit, maar… ik heb nog steeds niet het gevoel dat het echt echt uit is… Plus, ik denk nog steeds dat het goed komt. Alleen mijn beste vriendin zegt dat ze me begrijpt en snapt dat het moeilijker is als je er zelf in staat. Het vreemde is ook dat mijn (ex)vriend mij niet de schuld geeft snapje. Meestal is het namelijk zo dat ze zeggen jaaaaa maar dat kwam omdat jij zo deed of iets dergelijks. Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel het gevoel heb dat het aan mij lag en dat is ook de voornaamste reden dat ik me nu rot voel. Ik heb erge last van smetvrees en daarbij, commandeer ik anderen ook deze levensstijl over te nemen… als het ware. Dat commanderen heb ik ook voornamelijk bij hem gedaan… En ik weet dat hij daar absoluut niet tegen kon op de meeste momenten…
Ik hoop dat ik zo een beetje het belangrijkste heb verteld, als jullie nog iets niet begrijpen, vraag maar…