Ja het is nu 8 maanden geleden en ben nog steeds niet over em heen
waarom moest die domme kut hem nou weer hebben?
en hij koos haar en ze is nog lelijk oook man zogenaamd lekker
ik ben echt agressief! wie weet beste wraak?
hij verdient het
loeters
Uh, gewoon accepteren dat hij je niet wilt.
Dit.
Loeters.
dubbel
nee! niet aan beginnen…
Het heeft echt geen zin!
de beste wraak is negeren:)
dit dus.
niet laten blijken wat je van hem vind en de eer aan jezelf houden
Negeren zou ik zelf doen.
pff oke ja dat zegt iedereen maar het gaat gewoon niet als ie op msn is wil ik tegen m praten of verrot schelden maar dan hou ik mezelf tegen.
heb m ook al verwijderd van hyves en dan gaat ie ook nog stoer doen. Dan zegt ie zo van : ja je voegt me toch wel weer toe enzo
Zou al het contact verbreken niet even beter voor je zijn? Op deze manier kom je natuurlijk nooit echt over hem heen. Als je het echt wil verwerken, moet je stappen ondernemen die die verwerking mogelijk maken. Contact verbreken is dan de meest makkelijke (en handige!) stap die je maken kan.
Geen wraak nemen, hij heeft niet voor jou gekozen dus het heeft geen zin om hem en haar dwars te zitten, dan maak je de kans alleen maar kleiner dat er ooit wel iets zal gebeuren tussen jullie (al is die denk ik toch al niet zo groot). Probeer je er overheen te zetten en zoek een leuke andere (single) jongen =)
En als je wraak gaat nemen maak je jezelf alleen maar belachelijk. Verlaag je niet tot dat niveau. Ik zou inderdaad al het contact verbreken, want op deze manier maak je het voor jezelf niet makkelijker.
dit ja.
loeters (:
Je kan wel boos worden op dat meisje, maar is het haar schuld dat hij voor haar koos? Door haar uit te schelden en lelijk te noemen, laat je jezelf heel erg kennen eerlijk gezegd. En als je wraak neemt alleen maar erger, maar jezelf nou niet belachelijk en voorkom drama, door hem gewoon te negeren, er komt vanzelf een andere leuke jongen op je pad.
Wraak is geen oplossing. Negeren en vergeten is waarschijnlijk het enige wat je kunt doen want hij ziet je niet zitten.
Loeters
wraak voelt even goed maar daarna niet meer! (wijze woorden )
Dus, gwn laten gaan en als je echt niet anders kan: Maak een brief die je naar hem zou willen schrijven maar verstuur hem niet want dat is kwetsend voor de jongen in kwestie xD
Loeters
Omdat hij die domme kut waarschijnlijk veel leuker vindt dan jou :’’)