Ik háát de Etos.

Bij ons ook
Ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik volgens die man geen tester gebruikte, maar ik had m vet gedist want ik gebruikte wel een tester!:stuck_out_tongue:
Ik ga liever ook niet naar de etos, want ze zijn idd niet vriendelijk!

Dat hadden ze niet waar ik woonde, gelukkig. Ik haat het als iemand in mijn nek hijgt. :stuck_out_tongue: Maar ik vind de producten wel fijn!

blegh, verschrikkelijk die hijgerts in sommige winkels -.-
Bij ons in de DA, gaf zo’n verkopster me eerst ineens zo’n extra oogschaduw mee, ik helemaal verbaasd :stuck_out_tongue: mr was wel tof. Bij ons bij de etos zijn ze wel aardig, maar toch vind je mij eerder in de kruidvat dan de etos.

Hoh, daar word ik ook gek van.
Hier in belgië was ik in de S.Oliver en die mevrouw was hele tijd aan het zagen, ik werd echt gek.
Ze was zo hele tijd aan het zeggen: ‘Dat staat je leuk’ en ‘Gaat dat maar een keer passen,echt leuk’’. En zo van die dingen; Ik kei chagrijnig en ben gewoon de winkel uitgewandeld en ‘trut’ achterna geroepen =D
Blijkbaar had ze het gehoord, nujaa , Boeit mij niet =D
x

pff ik was een keer in de Schoenenreus, vriendin en ik waren laarzen aan het passen, even lopen
komt zo’n oud zeikwijf aangehuppeld’‘Wel voorzichtig doen hé?’’
NOU ik kon dr wel slaan, rotkind
HALLO NEE MAN IK GA ZE DOOR DE SCHREDDER HALEN ( of hoe je dat ook mag schrijven :stuck_out_tongue: )
we zijn gelijk weggegaan

go kruidvat!

Haha, grappig :stuck_out_tongue: Bij ons in de etos is meestal wel een aardige vent, maar als je zo’n jong wijf hebt die gaat je altijd vertellen dat je alleeeeeen de testers mag proberen, en geen lipgloss testen want je kan wel een koortslip hebben oid, okee daar ben ik het wel mee eens, maar ze zeggen het wel elke keer.

bij de etos waar ik kom is er maar 1 mevrouw aardig en van haar krijg ik meestal monstertjes als ik daar dingen koop :slightly_smiling_face: . Maar helaas is de rest van dat personeel heel onvriendelijk en kijkt je heel maf aan :frowning_face:

Ik vind de Etos zo sneaky duur…
“Op je voordeligst” is hun nieuwste slogan…

Maar het schijnt dat de trekplijster/kruidvat/etos producten allemaal hetzelfde zijn…maar ik weet het niet zeker.

Wij hebben in dorp 2 etos(sen) zitten

De etos vind ik juist een van de fijnere zaken! Zal wel aan het filiaal liggen. Want in de grote stad hijgen ze ook in je nek ( tenzij je mams bij hebt ofz. )

dit is vn 1 plaats, bij ons is de juist heel fijn ^^

Bij de Etos hier gaan ze hele tijd in je nek staan hijgen, vragen of je nog iets gaat kopen etc . Ik word dr gek van, ik wilde vandaag gelijk weglopen ( Mn vriendin en ik kwamen binnen stonden te kijken bij de make-up , Dat mens hing gelijk over de toonbank heen en keek heel gemeen :\ ).

Kruidvat <3

hahaha ik was een keer by de dolcis met 2 vriendinnen, dus 1 van myn vriendinnen ging een paar laarzen passen. maar ze kreeg ze niet zo makkelijk aan want ze waren (blijkbaar) te klein.
Komt er zo’n vrouw naar ons toe: “Jaa als je ze kapot trekt moet JY ze betalen!.” me vriendin zette die laarzen terug en we liepen snel die winkel uit:P

heb ik ook bij onze DA. echt vreselijk :expressionless:

Oeh, bij ons is de etos ook niet zo vriendelijk >___<
DA kom ik niet, Kruitvat is oké.

Weet je waar ik dat heb… bij de Scooter :pensive:’ vreselijke mensen daar altijd vrolijk en alles staat je geweldig ook al ben je een wijf van 60 jaar oud die met aders op haar benen in een minirokje moet en een naveltopje en daar een leren jasje over heen en dat dat dan geweldig staat.

Haha zo heb ik dat bij meer winkels en maar blijven kijken of je niks steel. Toen wel ze al 50 camera’s hebben hangen. Een keer was ik in een gekke bui met een vriendin toen ging ik in de van haren alle naaldhakken passen en komt die vrouw had net alles netjes weg gezet ‘Je zet het wel netjes terug he’. Ik jaaaa…

Ja precies! Heeeel herkenbaar, in mijn vroeger jaren toen ik nog een trouwe scooterfan was. “Oeh leuk broekje, staat je echt heel leuk!, zal ik er nog een halen?” “Nou deze staat je ook fan-tas-tisch!” “Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai, kan ik je helpen? Waar ben je naar op zoek?” “Ik kijk zo wel even rond…” “Je roept me maar hoor!”

Nou en dat is dan heeeeeeeeeel erg irritant vind ik.