Ik háát de Etos.

Ik weet dat het niet bij elke Etos is, bij onze in ieder geval wél

1.Wil je kijken of ze gele nagellak hebben.
Dus ik sta daar, gaan de verkoopsters áltijd vragen waarvoor je zoekt, maar ik negeerde het (want ik weet hoe het erna gaat).

Sta ik zo te kijken (en ik had alleen testers in m’n hand) gaat zo’n vent (verkoper) heel tijd achter me staan(vertellend dat ik alleen testers mag openen. Ja hállo, weetikookwel), bekant in m’n nek hijgend. Loop ik weg, gaatie weer achter me staan.

2. Ik wilde graag bij Etos werken (niet vanwege de zogenaamde klantvriendelijkheid) en toen ging mijn mama eerst vragen hoe oud je moest zijn. Blijkbaar 16. Dus ik ga een keer terug, vraag het aan dezelfde vrouw ‘18 jaar’. Whattheheck? Een vriendin van me werkt in een ander Etos filliaal en die is 15 :’)?

Zo, die zijn ook een klant kwijt.

euhh voortaan naar de kruidvat gaan? :stuck_out_tongue: ik haat t als ze zo achter je aan lopen, maar ik werk gelukkig in de supermarkt, maar in ieder filiaal is weer een andere leeftijd t minimum omdat ze een andere baas hebben, de 1 wil 16 en de ander pas vanaf 18…

HAHAHA dat haaaat ik zooo, moet je eens naar de brittain komen in hilversum >_< dan heb je echt een schoothondje
nou ja een ‘vriendin’ van me doet dat ook bij iedereen ook net n hondje

haha ja ik heb ook zoiets bij de DA.

werkt zo’n oud mens. bleeegh en die is er altijd als ik kom.
als je met je ma ofszo bent vraagt ze heel netjes kan ik je helpen. blabla.

als je met vriendinnen bent gaat ze zeuren dat je niet met ‘al die parfums’ mag spuiten.

Nou nou nou, is dat niet wat overdreven?
Ik ga nooit naar de Etos, maar naar de Kruidvat of DA. DA vind ik geen fijne winkel, maar Kruidvat is wel heel chill.

ooohh myy godd :open_mouth:
zelfde ook by my hierzo :S
ze volgen je gewoon overal en kijken echt héél de tyd naar je!!
jee word gewoon totaal GEK, dan denk je zo van laat me met rust kijke mann !! :@

mrjaa :stuck_out_tongue:!

dit heb je net ook op KNT gezet ^^

oh vreselijk vind ik dat… bij de etos hier zijn ze juist heel aardig :grinning:

Nee, ik vind het absoluut niet overdreven. En @ dontjudge; klopt, als je met een ouder iemand erbij bent zijn ze ineens poeslief.

En ze mogen me gerust in de gaten houden (snap dat je niet wilt dat iemand iets gaat jatten) maar ga niet in mn nek hijgen

Bij ons in de buurt is er geen Etos dus ik kom er haast nooit. Er is wel een DA, maar dat vind ik echt een fantastische winkel. «3

Bij de Etos bij ons in de stad doen ze dat niet vragen of ze je moeten helpen, gelukkig maar…

who echt erg dit sirieus
geen grapje dit
ik zou echt gelijk kwaad zijn weggelopen
stelletje zeik mensen bah kan daar ook niet tegen hoor
vooral als ze zeggen opeens je moet 18 jaar zijn

Bij de etos hier werken allemaal vadsige dozen

ghehe, dat heb ik dus bij de DA, en zelfs een keer bij de kruidvat :stuck_out_tongue:
Bij de Etos valt het allemaal wel mee bij mij meestal… Behalve dan idd het irritante ‘Kan ik je helpen?’ wat je daar gewoon ALTIJD 5x naar je hoofd geslingert krijgt als je binnen 2 meter van de make-updingen komt…

Ja ik woon in een dorp (hebben ze opzich veel winkels), maar als ik naar de stad ga en daar in de Etos kom heb je dat ook niet.

Idd, en qua producten enzo is de Etos wel fijn maar ze zijn mooi van me af xD

bij ons werken weet ik veel:p
kom daar niet zo heel vaak alleen als ik cadeao bon wil hebben of mascara nieuwe wil krijg je parfum bij als je cadeao bon koopt xd dus ik ga daar vaak voormezelf z’n bon halen krijg ik er gratis parfum bij xd

ja producten niks mis mee maar als ik dat zo hoor over het personeel

Jaa bij ons ook.
Ik stond een keer met een vriendin naar oogpotloden te kijken enzo ik had die oogpotlood in mn hand en ging even verder kijken (ik wilde nog een deo ofzo) Toen stonden ze ineens allemaal naar me te kijken &ik had net een tishue (hoe je het ook schrijft) in mn zak gedaan en ineens vraagt zo’n vrouw wat doe je daar in je zak & gaa maar gauw weg ik wel hier geen mensen hebben die dingen stelen of moet ik de politie soms waarschuwen?
Ik schrok me dood. ik deed helemaal niks! Somss… zijn ze daar idd echt erg :S

jah bij ons komen ze ook gelijk op je af zodra je in de buurt van de iets duurdere producten komt, als je alleen naar de deo’s loopt komen ze niet snel maar bij de make up, dag creme’s of geurtjes staan ze binnen 2 tellen in je nek. was keer met mijn moeder daar, wilde geurtje halen, en we spoten die dure geurtjes ff voor de lol op enzo, komt dat mens dr aan ja kan ik u helpe? en ik had t geurtje wat ik wilde kopen al gepakt, zegt mijn moeder nee hoor ze heeft het al gevonden, en we wilden naar de kassa, doet ze ineens overdreven lief, geeft ze ons allebei een tester en allemaal boekjes mee enzo… echt die zijn TE erg. bij de kruidvat bij ons zijn ze echt heeeel aardig, daar kom ik veeel vaker, 3 keer per week ofzo haha, ook een keer een vrouw had wat make up getest, vroeg ze daar hebben jullie nog tissues om het geteste eraf te vegen? die doos is leeg… en ze maakten gelijk een nieuwe doos open, misschien kan de etos er wat van leren :stuck_out_tongue: