Ik geef ENGELSE BIJLES!

Hoi iedereen!

Ik ben Nadine, 17 jaar, en ik geef sinds kort bijlessen in Engels!

Aangezien ik een voorliefde heb voor de Engelse taal, en ik vrijstelling heb voor dit vak (naar aanleiding van een niveau-test is mijn Engels qua lezen, spreken en schrijven getest op Universitair niveau) stelde mijn lerares me voor om bijlessen te gaan geven!

Ik kan helpen met de uitspraak, het lezen en het schrijven van Engels. Moet je bijvoorbeeld een verslag, opstel of een werkstuk inleveren, dan kan ik je helpen bij de zinsopbouw en het verhaal lopend krijgen. Maar, heb je binnenkort een mondeling en heb je moeite met het uitspreken van bepaalde woorden, dan kan ik je daar ook mee helpen! Of, heb je over het algemeen moeite met de taal, dan help ik je om het leuk te vinden, en er beter in te worden. Ik help je ook met huiswerk.

Natuurlijk kan het zijn dat je te ver weg woont om ergens samen te gaan zitten voor je bijlessen, in dat geval is het een mogelijkheid om via Skype mijn lessen te volgen!

Voor meer informatie, en tarieven, of vragen kun je me een note sturen, of me e-mailen naar:
nwm.engelsebijles@hotmail.com

Cheers! :upside_down_face:
Nadine

Is dit toegestaan? (wordt dit niet als reclame gezien?)

Dit is inderdaad reclame

Is reclame, en eigenlijk belachelijk om geld er voor te vragen, je wilt mensen helpen voor geld, ja, zo kan ik het ook…

Je kunt je beter aansluiten bij een échte bijlesorganisatie.

sweg

Doktoren helpen mensen ook voor geld. Net zoals brandweermannen, tandartsen, taxichauffeurs etc,

dat doen ‘officiële’ bijlesgevers toch ook gewoon?

dat is HEEL FIJN

maar dit is reclame :stuck_out_tongue: en je kan je idd beter aansluiten bij een bijlesorganisatie

Ja, maar dat is officieel. Ik vind bijles geven zoals zij bedoeld niet echt voor geld. Mensen moeten soms bijles krijgen van leraren, omdat andere mensen het alleen willen doen voor geld, terwijl veel mensen dat niet daarvoor hebben.

GEFELICITEERD MEID!

Blijkbaar had ik ook geld kunnen verdienen met bijles.

Bijles via skype, lekker handig

• Engels bijles

jemig ze probeert te helpen hoor :")

Sorry, maar dit is niet de bedoeling! Je kan het inderdaad beter via een organisatie proberen, bijv. http://www.studentsplus.nl/