Ik gedraag me niet 'gewoon' tegen hem

Hij is zo’n lieffie, en cutie en schatje. Maar ik kan niet gewoon met 'm praten. Dan wordt ik rood, zeg ik rare dingen die ik niet meen enz. Ja, ik ben verliefd, maar HOE DOE IK IN HEMELSNAAM GEWOON TEGEN HEM!? Haha, ja, want nu ik zo doe, denkt hij vast: “wat een sukkel” ofzo, terwijl ik gewoon heel anders ben.
Vandaag ging hij aan m’n fiets hangen, terwijl hij fietste, haha. En dat was best wel grappig, maar ook irritant. Dus ik zei “Kappen” en 't klonk heel dom. :blush:

Hoe kan ik dus normaal tegen hem doen, zodat hij me misschien ziet staan?

Door normaal te doen

dit is dus echt een antwoord waar ik niks mee kan. -.-

Is gewoon de onhandigheid van het verliefd zijn denkik, kun je best een keer zeggen dat je soms dingen zegt die je niet perse zo bedoeld

Als ik dat durf haha. :stuck_out_tongue: dankje!(L)

Praat met hem dat je soms een beetje rare dingen zegt. Komt wel goed.

Vaker op msn met hem kletsen dan heb je meer tijd om na te denken wat je gaat ‘zeggen’ en dan voel je je misschien meer op je gemak bij hem ‘in het echt (niet op msn dus’. :wink:

ik heb precies hetzelfde als jou!
ik heb dit toen ook gewoon tegen hem gezegd, en ik ben toen meer met hem om gegaan enzo, dan wordt je vanzelf wel jezelf en zeg je steeds minder van die aparte dingen xd.

ga gewoon meer met hem om, en zeg dat je het niet zo bedoelde :slightly_smiling_face:

ja heb ik ook altijd ben best onzeker over mijzelf en dan met mijn crush praten dat gaat niet het enigste wat ik doe als hij iets tgen mij zegt is rood worden en stom giechelen :flushed:

That’s the problem. Ik heb zelf geen msn, maar wel hyves. Alleen dat heeft hij dan weer niet. D: HAHA,

Wees jezelf, anders word het natuurlijk nooit wat.

Ik heb dit ook hoor

spreek gewoon met hem af, en kijk of het goed klikt tussen jullie.
als het goed klikt wordt je vanzelf wel jezelf. zal lastig zijn, maar je moet je toch op je gemak voelen bij zo’n jongen ? go for it, lukt je wel meid :slightly_smiling_face:

Haha, dankjewel! <3

Dat hebben heel veel meiden hoor, heel irritant is het. Maar probeer je zo min mogelijk aan jezelf te ergeren en ook niet alles later na analyseren (wat ook heel veel mensen doen). Laat het gewoon gaan :wink:
Als je hem vaker ziet en meer bij hem op je gemak voelt doe je vanzelf normaler :slightly_smiling_face:

Jongens hebben dit ook! Denk aan macho gedrag enzo, terwijl het meestal gewoon schatjes zijn hahaha

Dat komt gewoon door de verliefdheid heeft iedereen wel last van de een alleen veel erger dan de ander.

Ik ken het. (;
Ik was gisteren bij mijn crush en ik gedroeg me echt als een blije idioot.
Probeer wat meer tijd met hem door te brengen, dan voel je je vast vanzelf wat gemakkelijker bij hem.