ik gaa stuk!!

toen we zo’n serie aan het kijken waren (turks)
zegt zo’n mongol die we haten; ik ga ding doen.
mijn moeder heel hard mt handgebaren: WTF BETEKENT DING! :@

In de eerste klas hadden we een school feest, dus er werden natuurlijk foto’s gemaakt. Haha, en iedereen om mij en een vriendin heen was aan het dansen op die foto, maar ik en een vriendin staan daar als zombie’s met onze mond echt wagenwijd open en we staan ook als een plank haha xd.
Haha, ik ben de linker hahahha.

http://www.girlscene.nl/images/library/00/88/a9/56/3_008a2e0e27f99704841407ea83e0a4deb3096456.jpg

De actie van een meisje toen ze mij en mn vriendinnen probeerde te ‘dissen’ en dat niet lukte.
Echt zo op zo’n bitchy manier kijken, ‘tss’ zeggen en tegelijkertijd dr staart naar achter gooien met dr hand.
Echt, geniaal, daar kunnen we nog steeds om lachen.

k had een tijd geleden in de klas een plukje van mijn haar met een gele marker geel gekleurd, gewoon uit verveling. ik dacht dat je het neit goed zag omdat ik toch blond was maar mijn beste vriendin moest kei-hard lachen omdat je het wel heel goed zag en we hebben die dag echt alleen nog maar gelachen om mijn haar. (:

hahaha. was begin dit schooljaar
wij hebben zo’n gang en in het begin van de gang hangen dan de roosterkastjes waar je rooster op staat, en ik liep die gang in en ineens bedacht ik dat ik niet eens wist naar welk lokaal ik moest. dus ik draai in 1x om en loop recht op de roosterkastjes af, en een goede vriend van mij stond daar dus en hij schrok zich dood en dacht dat ik hem ging aanvallen ofzo dus hij keek echt van OMG KGA DOOD. hahaha ik kwam niet meer bij, en elke keer als ik eraan denk lig ik weer helemaal in een deuk. xd

oh en nog 1!
een vriendin van mij had mijn typex geleent, en dr kwam wat op haar vinger ofzo. naja niks bijzonders ofzo, maar toen wou ze dus dr haar goed doen en toen kwam er zo’n dikke typex vlek in dr haar. en dan die leraar ook zo ; “wat heb je nu weer in je haar zitten *naam vriendin*” hahah ik kwam niet meer bij. :grinning:

Ik ging samen met vriendinnen The Notebook kijken, en daar zit een scene in dat ze op het strand zijn, en dan gaat die vrouw een vogel na doen vanwege ‘If you’re a bird, I’m a bird’. We kwamen echt niet meer bij, het zag er ook niet uit. De rest van de film is hem niet meer geworden :’)

Ik en een vriendin waren aan het fietsen, en op een gegeven moment wou ik rechts gaan en zij links, waardoor we in elkaar kwamen en we stonden midden op een zebrapad en we stonden in een heel moeilijk standje en we hadden allebei de slappe lach. Uiteindelijk heeft een vrouw ons geholpen met onze fietsen uit elkaar te krijgen x) het lijkt zo helemaal niet grappig ik weet het x)

laatst fietsten mijn vriendje en ik samen naar school, haakte mijn stuur in de zijne en toen hing ik perongeluk naar links en vielen we, hij viel bovenop me, ik de slappe lach en hij chagrijnig ;p

Ik heb ooit gehad dat ik had net een blikje energy gekocht, opengemaakt en ik zou op mijn fiets stappen, maar eigenlijk kan ik dat niet met wat in mijn handen, viel ik weer om, helemaal in slow motion, was echt grappig en er keken ook een paar mensen alsof ze gingen lachen maar ze gingen pas echt lachen toen ik helemaal dubbel lag, heeft die vriendin van mij die mee was maar een nieuwe voor me gekocht, ik durfde zelf niet, haha.

haha echt geniale acties staan hier XD

Ik had ckv, maar een vriendin en ik moesten daarvoor bij een computer werken dus we mochten naar het tekenlokaal want daar staat een computer. En er was niemand, dus wij gingen helemaal los op ‘wij zijn vrienden voor het leven’, en echt keihard, bleek de klas daarnaast het hebben gehoord. :’)

HAHAHAHA ik moet hier dus om lachen.

Ik heb wel van die kleine dingen die dan heel grappig zijn, maar als ik ze hier zet zijn ze niet grappig meer haha.

Een vriend en ik gaan altijd stuk tijdens wiskunde, omdat die lerares gewoon zo stom is :’)
We zitten vooraan, hadden we een keer haar bureau naar voren geduwt met onze voeten. En die lerares had helemaal niks door, tot ze opkeek. Kijkt ze ineens echt SUPER geschokt, alsof ze net wakker werd en een monster zag ofzo, zegt ze met die rare stem van dr: ‘Wattiser gebeeeeeurd?’
Wij gingen echt helemaal stuk, het klinkt nu totaal niet grappig maar echt dat hoofd van haar erbij xD

ik was een keer met een vriendin naar de kluisjes, en het was heel rustig (we waren er tijdens de lessen omdat we verkeerde boeken bij ons hadden).
In mijn rij zat dus de jongen die ik leuk vond, en zij zat een rij verder.
Wilden we dus naar elkaar toe liepen we elkaar precies mis, en dat 3x. Dus wij gingen helemaal stuk en die jongen keek ons ook raar aan en toen wilde ik nog heel charmant weglopen liep ik bijna tegen een paal aan. Toen hielden we het echt niet meer (’:

Ik had een keer zo,n stomme lerares ze is al iets van 58, en ze draagt altijd een donkergroen fleece trui met onderin een beertje en dan van die ouderwetse broeken en van die domme schoenen. En toen ging ze ons een keer muziekles geven ze zette zo,n cowboy liedje aan begint ze opeens keihard rondjes te rennen om de tafel en met der hand rondjes in de lucht te draaien ( net als cowboys doen ) en hiha hiha te roepen en ze bleef echt de hele tijd doorgaan de hele klas lag dubbel.

Mijn rode vulpen ging lekken boven mijn rokje, het leek echt net een verse doorlek-bloedvlek maar dan aan de voorkant :’) Het ergste was nog dat ik het helemaal niet doorhad, totdat een jongen een paar uur later vroeg of ik ongesteld was. Nu kan ik er heel hard om lachen xD

Dit is best wel lang geleden, maar ik kom nu even niet op iets anders.Tijdens de EK in 2008 gingen we na een wedstrijd met iedereen uit de buurt de straat op. Op een gegeven moment dacht een vriendin dat ze verderop een vriend van ons zag lopen. Rent ze naar hem toe en geeft hem (voor de grap) een nogal harde klap op z’n achterhoofd. Draait hij zich om, blijkt het een gozer van 40 te zijn en niet die vriend. En hij keek niet zo blij, omg ik kan hier nog steeds stuk om gaan. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik liep 2 jaar geleden langs het zwembad in ons hotel toen we op vakantie waren in brazilië, ik had een zakje braziliaanse peertjes gekocht op het strand en het hele zwembad zat vol italiaantjes. je raad het al ik probeerde zo charmant mogelijk langs het zwembad te lopen, maar ja hoor mevrouw glijt uit en die peertjes vlogen echt in de lucht en knalde zo naar me neer… haha die gozers allemaal kijken van gaat t wel en toen ging ik helemaal stuk daar in me eentje en het hele zwembad lachte gezellig mee.

Ik kan nog steeds helemaal stuk gaan als ik er weer aan denk

Ik zei een keer: kijk uit dawr fietst een auto
:stuck_out_tongue:

Is al heeeel lang geleden maargoed…

Docent Engels, liep achteruit naar het bord, maar struikelde over de prullenmand en viel er met z’n kont in XD