ik gaa stuk!!

Schrijf hier iets wat je ooit hebt mee gemaakt waar je nu echt helemaal stuk om gaat of gwn iets heel erg levenloosof iets heel genant… :laughing:
lotsoflovee. :heart:

een van mij; ik was met mn vriendin aan het zingen en we gingen het opnemen (dom ja weten we) en toen waren we dus aan t zingen staat er opeens iemand achter ons #genaantt.

een jongen die doodserieus zei bij engels ( in de eerste )
I know met de k

Nou heel veel… :3.

Vorige jaar waren we met school naar Barcelona, 'savonds gingen we uit en moesten we om 3 uur melden bij onze docenten. Ik en mijn vriendinnen lagen op onze kamer helemaal aangeschoten enzo. En ik had een bikinibroekje op mijn hoofd :roll_eyes:
Ietsje later kwam de leraar elk kamer controleren of wij niet weg waren of iets. Dus die gast klopt en ik ga openen. En die leraar ging opeens vet hard lachen en ik maar niet snappen waarom hij aan het lachen was, dus ik helemaal mee doen en lachen. Kwam later pas achter dat ik bikinibroekje op mn hoofd ja. Hahahaah gênant.

Dat doe ik soms voor de lol :stuck_out_tongue:

Op school had een jongen een presentatie, en hij is 22 en hij begint wat kaal te worden. En toen dacht ik dát dus en moest lachen. Maar echt raar lachen, want het was doodstil natuurlijk en ik wilde er niet bovenuit komen. Draait zo’n meisje voor mij om “wil je misschien een strepsil?” want het klonk als hoesten, zeg maar, maar ik nam het gewoon aan haha.
Oh oh.

ik ga stuk
ik ga lekker
ik ga los
en we doen het allemaal
ja, we doen het allemaal

moest

Dat is ook met een ‘k’ -.- Ben jij hier de domme hoor :wink:

Ze bedoeld dat hij de K ook echt uitsprak.

niet als uitspraak

http://tinychat.com/girlscene

www.tinychat.com/girlscene

wat is dat? xd

ik ga hardd. :stuck_out_tongue:

dit maakte mij dus aan het lachen, snuggere opmerking van jou.

dat is een virus, daar moet je niet op klikken hoor.

Ik was eens met een vriendin van mij op een vliegveld bij Londen en we zaten op van die barkrukken bij een restaurantje te wachten op wat andere vriendinnen. Toen spotten we een man met de lelijkste bril ooit (in vreemde regenboogkleuren ofzo, echt te lelijk voor woorden) en die vriendinnen waar we op zaten te wachten mochten dat uiteraard niet missen.
Mijn vriendin ging dus stiekem een foto van hem maken met haar mobiel, maar die had niet zo’n goede camera. Die man liep steeds verder bij ons vandaan, dus ze moest heel snel een foto maken toen hij zich omdraaide.
De combinatie van slechte kwaliteit, enorme zoom en bewegende man brachten de volgende foto tot stand:

http://fc07.deviantart.net/fs21/f/2007/265/c/2/The_Dark_Lord_Returns_by_LyudeRocks.jpg

Mijn vriendin was teleurgesteld dat hij mislukt was en je zijn bril niet goed kon zien, maar ik zag meteen een enorme overeenkomst met Voldemort, namelijk een ontbrekende neus. Ik moest zó hard lachen dat ik bijna letterlijk stuk ging, want ik gleed van de barkruk af en viel op de grond.
Ik werd heel vreemd aangekeken.

M’n vriendje die een furby imiteert haha zelfs als ik in een enorme dip ben krijgt ie me aan het lachen <3

Een lerares die bij het begin van de les een liedje opzette en kei hard begon te rappen en ‘coole’ moves te doen voor de klas ^^
De lerares is het type colbertje, streng, …
Echt, ik kon niet meer.

Toen een jongen uit mijn klas met een rood lampje op m’n mentors kont ging schijnen. Toen begon iedereen een beetje te lachen en toen kreeg zij een woede aanval omdat wij niet wilden vertellen waarom we lachten.

die is vet ja.