Ik ga zondag naar beverwijk.

En mijn vraag is wat moet ik écht kopen daar? Wat moet ik écht nog in mijn kast hebben. Noem een paar dingen :slightly_smiling_face: Want ik moet een lijstje maken van mn ouders.

Beverwijk vind ik echt dus geen winkelstad :'D maargoed misschien komt dat wel omdat ik er vlakbij woon.

Er is veel make-up en onzin spulletjes. Ook luchtjes kan je daar goed kopen. Er komen ook steeds meer kledingwinkeltjes bij, maar je moet wel even alles passen want de maten zijn daar vaak anders. En verwacht niet de beste kwaliteit van kleding want dat is het niet. En een aanrader van mij is een broodje doner eten. hmmmm

Ik woon er zo’n 3 uur vandaan, dus dan is 't echt wel leuk als je eens per jaar heengaat haha!

ik woon naast beverwijk hihi, je kan er leuk shoppen hoor :slightly_smiling_face: maar zijn vooral standaard winkels, H&M, v&d, c&a, esprit etc

Zwarte markt :’) En voor de rest ken ik die winkels niet. Ook al woon ik er dichtbij =p

Deze zondag dus de 22e is de winkelstraat van beverwijk niet open hoor… De zwarte markt wel, die is in het weekend altijd open. Maar de Breestraat niet die is alleen de laatste zondag in de maand open dus de 29e

Maar de leuke winkels zijn: Roxz vero moda intercity h&m Danny’s
in de beverhof: nikkita’s fashion flyer fashion,

Oeps dat ging een beethe mis. Drukte per ongeluk al op verzenden en gaat hij ook nig een 2x verzenden.
Ik ga verder:
In de beverhof zit ook nog een vaag winkeltje (naast de flyer fadhion) het is zo’n turks winkeltje maar soms heeft het wel een paar leuke dingen.
Er zit ook nog een shoeby fashion. Een zeeman. En een bristol.

Ik weet niet voor wat voor winkels jij houd maar als je nog vragen hent zou ik wel kunnen beantwoorden. Ik kom wekelijks op de Breestraat

Op de bree heb je de only, h&m, c&a, v&d, intercity, vero moda, kruidvat, etos, hunkemöller, lingirielandd en nog meer :slightly_smiling_face: Best wel leuk :slightly_smiling_face: