Ik ga z'n voicemail inspreken..

Maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen ö Klinkt heel dom enzoo maar we hebben nog nooit echt gepraat ofzo… alleen op msn… Kunnen jullie me helpen?

Waarvoor je belt? :stuck_out_tongue:

hoi bel me ff , wil je ff spreken

-.- wat moet je anders zeggen op een voicemail

waarom de voicemail en niet gwn een telefoongesprek?
en ja wat wil je eigenlijk tegen hem zeggen? vind je hem leuk? wil je wat met hem afspreken? iets meer info ajb.

Misschien is het handig als je het wat duidelijker uitlegt, vind je hem leuk? waarvoor wil je m bellen? En waarom zijn voicemail, misschien neemt hij wel gewoon op…

Ik vind hem ongelofelijk leuk en hij mij ook… Ik bel hem op zn voicemail omdat ik hem niet echt durf te bellen… Klinkt super dom maarja… Ik denk dat ik maar gewoon zeg dat ik van hem hou en dat ik hem super graag wil zien in de vakantie… Maar verder weet ik nog niet…

zeg niet dat je van hem houd. eerder dat je hem leuk vind, en graag iets wilt afspreken

btw. als je hem belt, heeft ie waarschijnlijk gwn zn telefoon aan en neemt ie op?

Dat wil hij graag horen (heeft ie zelf gezegt…) En als hij dat wil… wil ik de waarheid best vertellen… :stuck_out_tongue:

Nee want ik heb gezegd dat ie zn mobiel ff thuis moest laten XD

Nja, klinkt een beetje raar maargoed. :slightly_smiling_face: ik zou dan wel gewoon de waarheid vertellen, gewoon dat je m wel ziet zitten…

Dat wou ik ook eens doen, maar had er deballen niet voor.
En toen had ik hem 8 van die smsjes gestuurd (wel in 1 groot bericht dan)
maargoed, dat was toen hij me voorgelogen had x’)

Sorry hoor maar dit vind ik een beetje stom. Hij wil horen dat jij van hem houdt dus je gaat z’n voicemail inspreken en dat dan zeggen? :face_with_raised_eyebrow:
Bel hem dan gewoon echt op of nog beter, ga gewoon naar hem toe.
Snap trouwens sowieso niet dat je van hem houdt als je hem nog nooit hebt gesproken.

Ja omdat ik hem niet durf te bellen… En ik zou het liefste naar hem toe gaan maar daar moet ik nog 2 weken op wachten want dan is het pas vakantie en het is wel een aardig stukje reizen… En ik heb een jaar bij hem in de klas gezeten maar toen zeiden we nooit zoveel…