ik ga weg!

's nachts doet ie het prima haha.
maargoed idd, overdag/'s avonds is het echt zwaaar klote!

Ja ik word er de laatste tijdook echt gek van zeg!
Maar ik denk ook dat het ligt aan de hoeveelheid van topics. Degene met een slote worden niet zo vaak verwijderd en hele oude uit 2003 of 2004 ofzo staan er nog op…

Middernacht valt het gelukkig mee.

dan weer sloom, dan weer normaal… t komt denk ik door t hoeveelheid mensen dat er tegelijk op wilt…

Inderdaad. Misschien omdat er meer mensen op het forum zitten tegenwoordig?
Hmm, het is wel vervelend ja… Dacht eerst dat het aan mijn internet lag :stuck_out_tongue:

oooooooo ik dacht dat het aan mijn internet lag haha. Is wel irritant ja

Ik weet niet of andere dit ook hebben gedaan, maar ik heb het technische mannetje gemaild die hoort bij yourscene, misschien dat dit verbetering oplevert.

Inderdaad…

Nu kan ik mijn slowchat amper volgen zeg. UGH

Indeed, moet eens naar gekeken worden.
En bij nieuwe topics die weg moeten; verwijderen ipv alleen een slotje!

Haha, ik heb aldoor gedacht dat het aan mijn laptop lag,die een beetje bejaard aan het worden is-.- Gelukkig niet dus. Allleen het Forum mag dus wel iets sneller worden(aa)

Het forum is bij mij al de hele dag snel vandaag (: Yeey.

Lucky youu!
Ik kwam er vanmiddag niet op…

Als ik hun (moderators) was, zou ik een kijken nemen bij de ‘‘oudere topics’’.
Die mogen van mij verwijderd worden, aangezien ze toch niet meer gebruikt worden. Misschien is dán het forum een stuk sneller…

Denk dat het voornamelijk aan de hoeveelheid mensen die op het forum willen komen ligt. Op sommige tijdstippen ligt dat aantal veel hoger en dan wordt het forum ook meteen sloom.

Dus als ts weggaat, wordt het topic al iets sneller. Als nog meer mensen zeggen ‘ik ga weg’, is het topic snel. Als iedereen weer teruggkomt, is het weer langzaam.

Circle of life =\

vind het erg stressent iedere keer