Ik ga op vakantie en mag zelf kiezen welk land!

Hooi!
Ik ga met mijn vader een weekje ergens naartoe.
Nu mag ik zelf kiezen welk land en een hotel, camping of villa.

Heeft 1 van jullie iets waar jullie ooit naartoe zijn geweest of waar je iets over had gehoord bijv over een goed hotel of een leuke villa ergens.

Wat is een leuk land om heen te gaan? :slightly_smiling_face:

Voor deze zomer nog?

Jaa! we gaan 1 weekje weg. maar ik weet niet welk land echt super is ?

hm, je moet wel rekening houden met dat veel dingen al helemaal volgeboekt zijn. Ik heb geen idee, als ik mocht kiezen ging ik naar malaga of Barcelona ofzo :")

of engeland maar of je daar nou goed vakantie kan ‘vieren’

Barcelona inderdaad, gaaf voor een weekje.
In het oostblok is tegenwoordig ook genoeg te beleven, denk aan Hongarije bijvoorbeeld. En anders gewoon een ander deel in Spanje, Frankrijk, Italië, Griekenland etc.?
Of Brazilië, ja.

Italy

En als je van cultuur houd
Tjechie

Mexico!

Als je voor een camping kiest heb je in Italië of Spanje enzo wel een grote kans veel jongeren tegen te komen, wat misschien leuk voor je is!

weekje new york

Spanjeeeeeeeeee

Klinkt leuk allemaal :slightly_smiling_face:

moest je hier niet maanden terug over nadenken? je bent een beetje laat

Last minute kan je vaak nog wel reisjes vinden zoals Turkije etc. Welk land en welke stad ligt een beetje aan waar je zin in hebt. Wil je cultuur opsnuiven, dingen zien of gewoon lekker aan het strand?

Midden-europa is heel mooi en betaalbaar. Denk aan Kroatie (zulke lieve mensen ook!) of bv Slovenie, schijnt heel goedkoop te zijn.

• Didim (Turkije)
  • Griekenland
  • Italië

rondreis door Amerika. heeft een vriend van mij afgelopen week gedaan, en hij stuurde steeds foto`s, echt super gaaf

Ik zou dan kiezen voor Ibiza, Miami of zuid-Frankrijk :slightly_smiling_face:

Binnen Europa zou ik sowieso naar Griekenland gaan. En buiten: Caribisch gebied, Costa Rica, Noord-Amerika…

Maar ook Hongarije, rond het Balatonmeer is superleuk voor jongeren en gezinnen. Polen lijkt mij trouwens ook leuk, rond om Krakauw.

Besluit eerst of je een zonvakantie wilt, of in een stad. Persoonlijk zou ik denk ik voor een citytrip gaan als je toch mag kiezen (en geld volgens mij geen rol speelt zo te horen), want later kun je makkelijker zelf een weekje strand betalen dan een weekje New York (oid). Bovendien is dat misschien leuker om samen met je vader te doen?