Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Volgensmij weten jullie wel hoe dit gaat,

ik begin!

Ik ga op vakantie en ik neem mee,mijn jurkje!

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril en Alex Turner

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini en mijn Ipod…

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini en mijn I-pod, mijn vriend.

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex truner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn oortjes, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme & knuffelbeertje
:flushed:

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex truner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn oortjes, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje en mijn vriendin

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex truner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn oortjes, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje en mijn vriendin, miijn snowboard

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex truner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn oortjes, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje en mijn vriendin, miijn snowboard

En mijn paard :upside_down_face:

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex truner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn oortjes, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, miijn snowboard, mijn paard en mijn warme deken.

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex truner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn oortjes, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, miijn snowboard, mijn paard en mijn warme deken. En een caravan

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan en mijn oortjes.

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes mijn handdoek en mijn telefoon

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes mijn handdoek en mijn telefoon en mijn camera

k ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes mijn handdoek en mijn telefoon en mijn camera, mijn chocoladeletter,

k ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn Alex Turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes mijn handdoek en mijn telefoon en mijn camera, mijn chocoladeletter, mijn beste vriendin,

ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes, mijn handdoek, mijn telefoon, mijn camera, mijn chocoladeletter, mijn beste vriendin, justin bieber

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes, mijn handdoek, mijn telefoon, mijn camera, mijn chocoladeletter, mijn beste vriendin, justin bieber, milka caramelo,

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes, mijn handdoek, mijn telefoon, mijn camera, mijn chocoladeletter, mijn beste vriendin, justin bieber, milka caramelo, mijn laptop

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes, mijn handdoek, mijn telefoon, mijn camera, mijn chocoladeletter, mijn beste vriendin, justin bieber, milka caramelo, mijn laptop, mijn geld

Ik ga op vakantie en neem mee mijn jurkje, mijn zonnebril, mijn alex turner, mijn bikini, mijn ipod, mijn vriend, make-up, slippers, mn goede humeur, fastfood, zonnenbrandcreme, knuffelbeertje, mijn vriendin, mijn snowboard, mijn paard, mijn warme deken, een caravan, mijn oortjes, mijn handdoek, mijn telefoon, mijn camera, mijn chocoladeletter, mijn beste vriendin, justin bieber, milka caramelo, mijn laptop, mijn geld, mijn huiswerk