Ik ga op SHOPvakantie maar mijn koffer zit nu al bomvol..

Hee meiden, zoals ik al in de titel heb vermeld ga ik vandaag op shopvakantie, ik noem het maar even zo omdat ik dus voor een weekje weg ga naar het buitenland om te shoppen.
Nu wilde ik eerst met een lege koffer gaan(alleen ondergoed en makeup mee) maar ik heb net ingepakt en mn koffer zit gewoon BOM vol…
Heeft iemand tips om mijn koffer leger te maken?
Ik wil namelijk wel iedere dag een ander setje aan… en ik ben er dus 7 dagen.

iemand tips?
xx

geen idee.

Als je nou een aantal items meeneemt waarmee je verschillende combi’s kan maken? zoals
2 broeken
3 shirtjes
2 vestjes
dan heb je toch elke dag iets anders aan:

1. broek 1, shirt 1 vestje 1
  2. broek 2 , shirt 3 vestje 2
    etc.

Als je 7 dagen gaat, en je koopt iedere dag minstens een nieuw setje kleren, kun je elke dag wat anders aan?! :grinning:

@ alohomora
Thanks voor je Tip,
Dat heb ik een beetje proberen te doen, maar het is maar gelukt met 2 setjes

Want ik heb zegmaar dit

-korte spijkerbroek- blouse- blazer - panty

• jurkje- spijkerjas- andere panty
    spijkerbroek - kanten truitje- andere blazer
    zelfde spijkerbroek- geblokt blousje- grote vest
    taillerokje-ander blousje- vestje- riempje- andere panty
    andere skinny- ander truitje- cape

ik heb wel maar 2 paar schoenen en 2 tassen…
Maar ik kan echt niet om en om wisselen van de kleding aangezien dat echt niet staat

hihi ja daar dacht ik dus ook aan… maar stel dat ik niks leuks tegenkom haha :stuck_out_tongue:

2 broeken
3 shirtjes
2 vestjes.

Zo moeilijk is het toch niet?

Ik zou gewoon alleen ondergoed en verzorginsspullen meenemen, zoals je al zei.
Dan heb je een goede reden om veel te kopen ^^.
Sowieso, altijd als ik op reis ga neem ik uiteindelijk veeeel te veel mee, en dat is zonde. Dus je kan heus wel wat minder meenemen, kan toch niet zo moeilijk zijn? ^^

Ik neem ook altijd te veel mee… ik weet het echt niet. :’)

neem wat meer jurkjes ipv andere kleren, neemt minder plaats in. en alles oprollen, dat spaart ook plaats?
of je neemt een lange broek, een korte en een jurkje mee, 3 bovenstukjes en een vestje en een blazer. en de rest vul je aan met wat je daar koopt. als je dan niks vindt heb je wel wat bij om aan te doen, en als je wel wat vindt heb je nog ruimte over?

de makkelijkste oplossing is grotere koffer ! x)

Gewoon 5 jurkjes meenemen
1 rokje en t-shirt
1 broek 1 t-shirt
1 blazer
2 pantys of legging
Je hoeft niet iedere dag een andere legigging of panty neem ik aaan.
dan zit je koffer niet zo vol toch ??

als je toch gaat shoppen, dan trek je toch gewoon de kleren aan die je daar gaat kopen? dan hoef je maar 1 of 2 setjes mee te nemen.

neem nog een kleine / middelgroe koffer mee die gebruik je voor je gekochte spullen. verder snap ik echt niet wrm je zoveel meeneemt.

Ik had laatst ook dat probleem!
Wat ik heb gedaan:
alleen maar pantys en jurkjes/rokjes meenemen.
Pantys nemen echt super weinig plek in beslag en jurkjes en rokjes ook veel minder dan broeken en shirtjes.
En dan voor als het kouder is 1 vest/blazer meenemen die overal wel bij past.
Verder had ik nog schoenen aan die ik de hele week aan kon doen om goed op te lopen en een paar leuke sandaaltjes bij me die ook weinig plek in beslag namen…

Je kan ook 1 setje meenenen, en ondergoed en make up,
dan kan je daar nog kopen?
dan heb je een legen koffer en dan koop je elke dag een ander setje;)

Jurkjes nemen minder plek in. Daarnaast kan je dan 1 skinny en 2 vestjes meenemen voor als het wat kouder is. En voor de rest natuurlijk veel kopen op vakantie :wink:

Waarom moet je in godsnaam elke dag een ander setje? Je kunt een broek en vest echt wel 2 of zelfs 3 dagen aan. Je bent op vakantie, je kent niemand daar. Wat maakt het uit?

Jezus draag gewoon een paar dagen na elkaar hetzelfde, je gaat er niet dood aan hoor :’)

Je hebt ook wel dingen di veel ruimte innemen zoals blazers e.d. allemaal laagjes dus, Of ik zou jurkjes meenemen of gewoon alleen een broek met 1 shirtje erboven, neemt veel minder ruimte in