Ik ga niet op vakantie

Hee
Ik ga dit jaar waarschijnlijk helemaal niet op vakantie en iedereen die ik ken gaat dus wel :frowning_face:
Dus wat moet ik doen om verveling tegen te gaan als er niemand is om mee af te spreken?
En zijn er meer meiden die niet op vakantie gaan ?

Ik ga zelf alleen naar een camping in Nederland, dus ik zie dit niet echt als ‘op vakantie gaan’.
Wat je kunt doen is gewoon een leuke hobby zoeken of zoek op internet leuke DIY om te doen, zoals gezichtsmaskertjes, sieraden maken of je kleding oppimpen!
Je kunt ook een baantje zoeken? Heb ik ook gedaan. Je hoeft dan echt geen 5 dagen in de week te werken, maar 2/3 dagen is al genoeg.

Ik ga wel op vakantie, maar twee zomers geleden ben ik ook thuis gebleven. Aangezien het weer in Nederland niet altijd top is, heb ik me toen gestort op een aantal hele leuke series. Series kun je prima in je eentje kijken en ik kom altijd in zo’n soort trance terecht haha. Daarnaast kan je ook gaan sporten of met familieleden of iets dergelijks afspreken?

Geloof me, de vakantie vliegt zo voorbij. Voor je het weet is iedereen er weer!

Een vriendin van mij die werkt altijd in de vakantie misschien kan je dat ook gaan doen? En voor de rest veel series/films kijken.

Een baantje zoeken is wel handig ik ben alleen nog maar 14 jaar oud en ben pas 15 in eind juli

Je zou kunnen gaan vakkenvullen bij een supermarkt?

Ik ook niet. Maar ik ben aan het afstuderen, dus genoeg te doen haha.

Ik ging vorig jaar ook niet en het is echt heerlijk haha. Je hoeft helemaal niks, heerlijk rustig! Gwn lekker veel met vriendinnen afspreken (ik neem aan dat ze niet allemaal egelijk op vakantie zijn) en genieten:)

Ik ben pas 1x in me hele leven op vakantie geweest, dus 16x niet. Ik kan mezelf altijd prima vermaken door gewoon thuis te rommelen. Dingen maken, opruimen, tuin werken enz. Ik verveel me eigenlijk nooit dus daarom xD

Misschien kun je op een kamp gaan?
Er zijn heel veel kampen in NL!

Ik ben nog nooit op vakantie geweest (al ga ik volgende week wel voor vier weken naar Frankrijk voor m’n werk), afgezien van een super kort tripje naar Belgïe toen ik nog heel klein was. Ik vermaak me over 't algemeen wel prima.