[s]Juist ja, mijn moeder is ernstig ziek en heeft longkanker. Nu is het sinds afgelopen december bekend dat ze we niet meer lang hebben, de dokter heeft gezegt: ‘Denk maar in maanden.’ Mijn moeders laatste wens was om met mij en mijn broer naar een ver land op vakantie te gaan, zo zijn we op Bali, Indonesie gekomen. Omdat het ongeveer 7000 euro zou gaan kosten had mijn moeder afgelopen oktober bedacht dat we volgend jaar maart zouden gaan (maart is de beste reistijd). Mijn tante had al zo’n vermoedde dat we dit niet zouden gaan redden. Nu hebben mijn moeder, mijn broer en ik voor kerst van heel de familie een vakantie van 17 dagen in een luxe hotel in Bali gekregen. Mijn tante heeft allemaal actie’s op haar zoontje z’n school georganiseerd en allemaal bedrijven en werkgevers hebben geld gegeven, en mn familie zelf heeft het zakgeld van 1000 euro bij elkaar gekregen. Helemaal super natuurlijk! Nu vlieg ik dus al a.s 6 maart naar Bali en ik word 7 maart 18 !!! Word de beste verjaardag ooit =) en de 22e van maart kom ik weer terug!
Door mijn moeders gezondheid kunnen we waarschijnlijk niet alles doen wat we willen doen, maar t liefst willen we olifanten rijden, met dolfijnen zwemmen/varen, snorkelen, naar een opvanghuis en surfen. Natuurlijk ook stappen maar dat komt daarna allemaal.
Waarschijnlijk gaan we om de dag wat doen zodat mijn moeder van elke activiteit weer kan opknappen, want ze is een echte zon aanbidster, dus op het witte strand onder een palm boom met een cocktail in haar hand liggen, daar heeft ze ook helemaal geen problemen mee. Mijn broer en ik ook niet trouwens haha.
Nu vroeg ik me af of er nog tips zijn van mensen die hier al een keer zijn geweest? Wat moet je echt persé zien en wat kan ik beter achterwegen laten. Hoe zit het met het eten etc !?
Ik hoop dat iemand me wat informatie kan geven, want op internet is alles zo mooi geschreven alleen maar zodat je een vakantie boekt haha.[/s]
De reis gaat helaas niet door, de gezondheid van mn moeder is sterk achteruit gegaan.