ik ga met hem afspreken help me.

oke dus,

ik was laatst op examen reis naar barcelona en daar heb ik dus deze jongen ontmoet. nouja, eigenlijk kennen we elkaar al twee jaar, maar gewoon ‘kennen’ en niet ik in die afgelopen jaren veel met hem gepraat heb ofzo. maar in barcelona wel, ik zat ongeveer naast hem in de bus terug ( het was 24 uur rijden mijn god. ) en toen hebben we best veel gepraat enzo. ik vind hem nog niet echt leuk ofzo, maar wel dat ik het idee heb dat dat zeker kan komen.

maargoed, terug op school zeiden we niks tegen elkaar behalve hoi of naar elkaar lachen. en we whatsappten ook nauwelijks, echt heel soms en dat was kort. ik weet trouwens wel dat hij niet het whatsapp type is ofzo, maar toch, we hadden niet veel contact. wel liked hij veel van me foto’s op fb, instagram enzo ( niet dat dat veel zegt, maargoed. )

ik had het eigenlijk al helemaal met hem opgegeven, omdat ik toch dacht dat hij me niet leuk vond, en ik hem geen flirt type vind. maar opeens vroeg hij gister of ik deze week zin had om iets met hem te doen, heel spontaan en leuk natuurlijk. we hebben afgesproken dat ik morgen naar hem toe ga en dat we film gaan kijken, hij haalt me van de bus op en dan … ja wat dan? ik dacht eerst al zowiezo dat het een grapje was, want ik kan best moeilijk begrijpen hoe iemand me leuk kan vinden ofzo.

heeft iemand tips wat je kunt doen? waar over praten ofzo? ik ben niet van plan om verder met hem te gaan dan zoenen want zulke dingen doe ik niet op een eerste afspraak haha. ik ben best zenuwachtig… help?