ik ga kapott...

Hoii meisjes,

ik zit namelijk met iets dat mij gewoon kapot maakt vanbinnen. Nog nooit heb ik mijn verhaal verteld aan iemand, zelfs niet aan mijn allerbeste vriendinnen. Ik hoop dat jullie mij gaan kunnen helpen. Het zit zo, ik ben een meisje van 16 jaar en ben hopeloos, maar dan ook hopeloos verliefd op een jongen van mijn klas. hij is een hele goeie vriend van mij, een beste vriend eigenlijk. We spreken heel vaak op school en bijna 24/7 via sociale media. Hij veryelt me echt alles en ik hem ook. Veel menesen van mijn klas zeggen da wij een perfecte koppel kunnen zijn. En aangezien hij mij alles verteld, vertelde hij me onlangs ook dat hij smoorverliefd is op mijn beste vriendin. Mijn wereld stortte in!!! Ik had zoveel gefantaseerd en gedroomd over een toekomst met hem… maar wat mij nog meer pijn doet is dat ik elke dag op school moet aanzien hoe hij naar haar kijkt, zo met hele verliefde ogen, hoe hij naar haar lacht, hoe hij altijd bij haar buurt wilt zijn. Dit maak ik dus elke dag mee. De laatste tijd eet ik bijna niks meer en huil mezelf dagelijks in slaap. Ik ga niet meer naar buiten met vrienden en zit de hele avond na school gewoon op mijn kamer. Ik kan dit gewoon niet meer aan, elke dag hoop ik dat hij gaat inzien hoeveel ik om hem geef, maar dat doet hij niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, we zijn nog steeds goede vrienden maar in vergelijking met vroeger is onze vriendschap een heel stuk verslechtert omdathij nu de tijd alleen met mijn beste vriendin wilt doorbrengen. Ik weet het is een lang en ingewikkeld verhaal maar ik hoop uit het diepste van mijn hart dat jullie mij een goede advies gaan kunnen geven want elke dag sterft er een stukje van mijn hart af en ik kan dit niet meer aan. Iedereen in mijn omgeving heeft opgemerkt dat er iets met mij is maar niemand weet wat precies. Alvastt bedanktt schatjes

Dit. Plus het is maar een kerel. Die komen en gaan.

@pinklover ten eerste bedankt voor je reactie, en nee dat durf ik nu momenteel echt niet misschien dat ik het in de toekomst wel durf maar ben er nu nog nietklaar voor xx
@Ana ja dat weet ik heel goed, paar iets heel diep in mij laat me erin geloven dat hij ooit naar mij zal omkijken ookal denk ik dat dit onmogelijk is haha maar jij ook bedankt om te reageren

Dames?. Nog andere tips??

@Lunacy mijn verstand zegt loslaten maar mijn hart zegt blijf proberen het gaat je ooit wel lukken, maar indd het is maar een kerel, thanxx om te reageren

Stel he, even een rampscenario: Hij krijgt met jouw beste vriendin. Dan blijf je je nog zo voelen en dan zou hij nooit weten dat jij zoveel om hem geeft. Je hebt de keuze om het hem te vertellen, en deze kans moet je ook grijpen. Het enige wat je kan doen is het hem vertellen en zien wat de uitkomst is (nee heb je ja kun je krijgen) Of je blijft je zo voelen en houdt de nee.
De keuze is aan jou.

@kikkerkus als ik de stap neem om het hem te vertelle is er miss maar 10% kans dat zijn gevoel voor mij wederzijds is en als ik word afgewezen kan ik er maar heel zeker van zijn dat onze goeie vriendschap helemaal naar de klote gaat en da wil ik niet riskeren. Want als onze vriendschap zou eindigen , overleef ik het misschien niet. Zoveel hou ik van hem. En zoals ik al zei daarboven ben er nog niet klaar voor om hem dat te vertellen. Ben namelijk een heel verlegen meisje…ja de keuze is aan mij en de keuze die ik heb gemaakt is afwachten. Mijn vriendin heeft een vriendje en jongen waar ik op ben weet dit ook. Dus er isnog een kleein hoopje voor mij… bedankt voor je reactie

nog advies meisjes?? Alles is welkomm :slightly_smiling_face:

O mijn god…

Je… overleeft het niet? Wat? Lieve schat, je bent 16… Er komen nog duizenden mensen waar je contact mee zult gaan krijgen.
Daarnaast heb je de keuze of je houdt erover op en laat ze samen gelukkig zijn en je gaat dat elke dag zien. Of je vertelt het hem, desnoods via een berichtje, dan hoef je hem niet eens zelf te zien.

@ICExCOLD ja echt waar ik heb het gevoel dat ik het niet zou kunnen overleven. Ik weet dat ik nog heel jong ben maar mijn liefde voor hem is echt heel groot, zeker omdat we vroeger heel close waren en nu alles in 1klap is veranderd. Ik kies voor de eerste mogelijkheid. Gwn toekijken en hem gelukkig zien als hij aandacht krijgt van haar… ik bedank u ook om te reageren.

Ik snap het echt heel erg meid! Echt kut! Maaarrrr je wilt natuurlijk geen medelijden maar advies :wink:

1. Alsjeblieft doe dit jezelf niet aan…
  2. Vertel het hem. Je zegt zelf al hoe minder jullie vriendschap is geworden. Wat heb je dan te verliezen? Dan heb je ten minste duidelijkheid. De gevolgen; tja daar moet je niet teveel aan denken. Ik weet hoe moeilijk dat is, maar je moet niet denken maar doen. Je moet het hem echt zeggen. En niet zo van: Ik huil iedere dag door jou omdat ik er zo kapot van ben dat je haar leuk vindt :cry: . Maar meer van dat je hem inderdaad heel leuk vindt en vindt dat het tijd wordt om het te vertellen.
  3. Als dit niet helpt: thee en chocolade

Good luck girll (en please, zeg het hem!)

@LaMusique ikvind je reactie echt heel aardig.ik zal er is overnadenken. Ik denk dat het de ideale oplossing zou zijn. Maar heb een beetje bedenktijd nodig, ik wil niets doen waarvan ik achteraf spijt van ga krijgen… en bedanktt meid! Je hebt me moed ingesproken echt waar xx

Zeg hem dat je hem leuk vind? Is dat er ook uit en zeg ook tegen je beste vriendin dat je het heel erg zou vinden als ze wat met die jongen zou krijgen, ze is je beste vriendin dus ze zou het wel begrijpen denk ik?

Neen tuurlijk gaat mijn beste vriendin niets met hem hebben. Ik heb daarboven al gezegd dat ze een vriendje heeft. En ik heb al een gevraagd aan haar of ze iets in mijn crush zieten haar antwoord was absoluut neen. Daarkan ik al gerust over zijn. Serena jij ook bedankt om de tijd te nemen en mij advies te geven… nog damess?. Hoe meer,hoe beter!

Ja snap ik! Natuurlijk meis! Daar ben ik voor haha :wink: Note me maar als je me weer nodig hebt he! xx

mweeeh, wat een rotsituatie. Ben het geheel met LaMusique eens. Sterkte ermee. Maar je komt er wel doorheen. Komt goed!

Heel lief van je LaMusique, zal ik zeker doen! En je mag me ook altijd Noten als je me nodig hebt… dankje! @nivergiveupx. Ja ik ben het ook met haar mee eens, dankje meid!

Weet je beste vriendin dat hij haar leuk vind ? Vind je beste vriendin hem leuk ?

Je zou het gewoon moeten vertellen, het is je beste vriend dus hij gaat echt niet boos of stom reageren !

Ik weet dat het eng is, ik durf het ook nooit aan iemand te vertellen en dat doe ik ook niet. Maar hij is je beste vriend dus daar kan je het echt wel aan vertellen , ik weet het zeker !

succes en het komt helemaal goed !

Vertel het hem gewoon, niet geschoten is altijd mis. Werkt het niet? Gewoon laten gaan.

Voordat ik verkeerde conclusies ga trekken: je hebt tegen hem gezegd dat ze een vriendje heeft? En is dat ook echt zo?

[size=3]Ik praatte 2 jaar lang elke dag met een jongen en ik was gek op hem, we vertelden elkaar alles en hij was mijn beste vriend, maar na die 2 jaar werd het contact steeds minder en toen heb ik hem verteld dat ik hem leuk vond, hij was zeer geschokt want hij vond mij leuk als een vriendin.. ik was er kapot, veel mensen maakten ook altijd van die opmerkingen zoals: jullie zijn zo schattig, stelletje dit dat. ik snap hoe je je voelt en het is zeeer klote maar je komt dr wel overheen!! :hugs: