Hoii meisjes,
ik zit namelijk met iets dat mij gewoon kapot maakt vanbinnen. Nog nooit heb ik mijn verhaal verteld aan iemand, zelfs niet aan mijn allerbeste vriendinnen. Ik hoop dat jullie mij gaan kunnen helpen. Het zit zo, ik ben een meisje van 16 jaar en ben hopeloos, maar dan ook hopeloos verliefd op een jongen van mijn klas. hij is een hele goeie vriend van mij, een beste vriend eigenlijk. We spreken heel vaak op school en bijna 24/7 via sociale media. Hij veryelt me echt alles en ik hem ook. Veel menesen van mijn klas zeggen da wij een perfecte koppel kunnen zijn. En aangezien hij mij alles verteld, vertelde hij me onlangs ook dat hij smoorverliefd is op mijn beste vriendin. Mijn wereld stortte in!!! Ik had zoveel gefantaseerd en gedroomd over een toekomst met hem… maar wat mij nog meer pijn doet is dat ik elke dag op school moet aanzien hoe hij naar haar kijkt, zo met hele verliefde ogen, hoe hij naar haar lacht, hoe hij altijd bij haar buurt wilt zijn. Dit maak ik dus elke dag mee. De laatste tijd eet ik bijna niks meer en huil mezelf dagelijks in slaap. Ik ga niet meer naar buiten met vrienden en zit de hele avond na school gewoon op mijn kamer. Ik kan dit gewoon niet meer aan, elke dag hoop ik dat hij gaat inzien hoeveel ik om hem geef, maar dat doet hij niet. Ik weet ook niet wat ik moet doen, we zijn nog steeds goede vrienden maar in vergelijking met vroeger is onze vriendschap een heel stuk verslechtert omdathij nu de tijd alleen met mijn beste vriendin wilt doorbrengen. Ik weet het is een lang en ingewikkeld verhaal maar ik hoop uit het diepste van mijn hart dat jullie mij een goede advies gaan kunnen geven want elke dag sterft er een stukje van mijn hart af en ik kan dit niet meer aan. Iedereen in mijn omgeving heeft opgemerkt dat er iets met mij is maar niemand weet wat precies. Alvastt bedanktt schatjes