Ik ga het uitmaken!

Hey meiden!

Ik ga zo om half 9 naar m’n vriendje (nu nog) toe. En ga het uitmaken omdat ik gewoon niks meer voor hem voel, ik erger me als hij online komt, ik wil niet afspreken, dus daar maak ik uit op dat er toch iets mis is. En heb besloten om het vanavond uit te maken. Ik heb hem vanmiddag gesmst dat ik met hem moest praten.

Hebben jullie nog tips hoe ik het hem allemaal moet gaan vertellen?

xxxxxx

Je moet er zeker niet omheen gaan draaien, dat maakt het alleen maar moeilijker.

Ik denk dat je het gewoon gelijk moet zeggen. Gewoon hoi we moeten even praten, dan alles duidelijk uitleggen zodat hij niet met vragen blijft zitten van waarom.

Eerlijk zeggen en zeggen wat er in je opkomt. Dingen die je van tevoren bedenkt, vergeet je zometeen toch weer. Succes!

Gewoon eerlijk zijn, misschien hard maar toch het beste.

Hmm oke, eerlijk gezegd zit ik de hele dag al te bedenken hoe ik het ga zeggen. Maar ga denk fv buiten met hem lopen ofzo, lijkt me beter dan op ze kamer eigenlijk…

Gewoon meteen zeggen ja. daarna geef je hem ruimte om vragen te stellen.

Maarja, ben er wel echt zeker van dat ik het uit ga maken! Dus dan ben ik er iig vanaf! Ook een reden dus om het zo snel mogelijk aan hem te vertellen.

Dankjulliewel!

Gewoon direct en open zijn. Vertel hem gewoon alles wat je voelt zo weet hij waar die aan toe is.

Ja, naar buiten. En gewoon eerlijk meteen zeggen en proberen al zijn vragen eerlijk te beantwoorden, anders blijft hij daar later mee zitten.
Verder niet zeggen dat jullie wel vrienden kunnen blijven, alleen als hij er iets over vraagt er eerlijk antwoord over geven. Probeer de cliché’s te vermijden, maar te zeggen wat er in je opkomt, zonder hem te kwetsen.

Gewoon buiten doen dat is beter, en meteen eerlijk zijn en niet er om heen draaien en zoals meerdere zeggen als hij vragen heeft die beantwoorden.

Laat je weten hoe het is gegaan?

Zal ik doen!

en ik vertel indd gewoon me gevoel enzo, en wat er in me opkomt (als het maar niet té hard is)
Pfoe. best gek idee hoor, over een uur heb ik het gewoon verteld…

succes!! vertel je hoe t ging?

ik zou gewoon precies zeggen wat je voelt, dat je hem niet meer op die manier van verliefd zijn ziet enzo, nouja in ieder geval succes !
en laat weten hoe het ging =)

succes er mee…ben benieuwd hoe het gaat.

Ik vraag me af hoe hij gaat reageren, want als hij nog steeds heel veel van je houdt dan komt dat heel erg aan…

veel succes ermee , maar gewoon eerlijk zijn (zoals iedereen hier al zegt) ;p

ben benieuwd. is t inmiddels al gebeurt?

Hoe ging het?

Dat heb ik gelukkig gehad…
Hij vraagt standaard bij de deur: Alles goed? dus nu antwoordde ik een keer met nee… en zei: zullen we fv naar buiten?
Dus we gingen naar buiten, en vroeg: al een idee waar het over gaat? zei ie: ja ik denk het wel… dus ik begon te vertellen dat ik hem nu meer zie als vriend en dat ik eerst echt verliefd was maar dat het steeds minder werd. En dat ik er echt goed over na heb gedacht, en er zeker van was dat dit het beste is. Naja hij vond het heeel jammer, voelde zich kut en vroeg nog wel wat dingetjes, Hij was niet boos ofzo, en zei dat ie me niet wil dwingen om door te gaan en dat het me eigen keus is, als dit zo goed voelt dat hij het dan ook oke vind. Maarja, toen zag ik dus traantjes verschijnen… :s kan ik zo niet tegen he, dus moest wel moeite doen om die van mij binnen te houden. maar na 20 minuutjes was ik alweer onderweg naar huis.

Dankjulliewel voor de lieve reacties. En gelukkig heb ik het gedaan en ben ik er nu vanaf!