Hallo allemaal,
ik zit met een dringend probleem. ik heb al 4 jaar een lieve vriend, iedere relatie heeft ups & downs, wij ook, maar het word steeds erger.
we hebben veel mee gemaakt, maar we hebben het allemaal overwonnen maar 1 ding blijven we voor ons uit schuiven en dat zijn onze verschillen.
we zijn allebei gelovig opgevoed, hij is van een zwaardere kerk en ik van een lichtere (sorry voor degene die niet geloven ik zal er niet over doorzeuren) we hebben dus allebei een andere opvoeding gehad.
zo heeft zijn vader regels zoals: de vrouwen mogen geen broeken aan, geen make up op, geen legging aan, geen grote oorbellen, geen hakken enz enz. dit vind ik natuurlijk allemaal stomme regels en doe dit wel (alleen draag ik een rokje voor hun meer niet) mijn ouders hebben mij een hele andere opvoeding gegeven ik mag dit juist allemaal wel.
mijn vriend denkt hier heel anders over gelukkig maar onze ouders allebei niet.
nu hebben we telkens veel ruzie met onze ouders enz.
hij twijfelt nu al een week…
(wat er niet mee te maken heeft) hij kreeg een smsje van een meisje toen ik een spelletje zat te doen op zijn iphone. in dat smsje stond dat zij gek op mijn vriend is en dat ze graag met hem verder wilde (zo heeft ze haar verkering voor hem uit gemaakt ) hij zegt dat hij voor onze relatie wil gaan en dat hij haar niet meer smst maar opeens mag ik zijn telefoon niet meer…
nou ben ik bang dat hij zometeen een keuze maakt en dat komt omdat hij misschien ook gek op haar is?
hij zegt van niet maar ik weet niet of ik hem moet geloven?
wel heeft hij zondag middag bij me gehuild omdat hij het niet meer ziet zitten.
maar wat moet ik nou geloven? en wat kan ik het juiste tegen hem zeggen?
kan iemand mij helpen?
sorry voor het ingewikkelde verhaal maar ik zit er echt mee.
liefs Jane.