Ik ga hem mee uitvragen! (HELP!)

Ik wil iemand mee uitvragen en ik weet niet hoe dus dit is eigenlijk wat ik in m’n hoofd had:
‘‘Hi, voordat ik dit ga vragen…Ik wil weten of ik jou 100% kan vertrouwen en je dit aan niemand verteld
Misschien klinkt het raar, maar eh,zou jij het leuk vinden om met mij naar de bios te gaan?’’

Moet ik er nog iets aan toe voegen of weghalen of zo laten? Geef me een tip of een top! HELP ME!

Xxxo Mericia

eh. hier zouden heel veel mensen ‘nee’ op zeggen omdat het gewoon klinkt alsof je je schaamt om hem te vragen door dat ‘niet doorvertellen’.

doe gewoon casual, ergens in een gesprek vragen of hij een film al gezien heeft en zonee, of hij misschien met jou mee wil?

Waarom wil je dat niemand het weet?
En waarom naar de bios/openbare plek gaan waar je bekende kan tegen komen?

Ik zou dat als je met hem een date wilt hebben gewoon dat “aan niemand doorvertellen” lekker laten of je houdt hem als geheim en gaat thuis iets met hem doen. En ik zou dat vertrouwen ook weglaten.

Gewoon “heb je zin om mee naar de bios te gaan?” Anders moet je het gewoon niet doen vind ik.

dat vertrouwen en niet door vertellen is een beetje raar… zou ik weglaten als ik jou was.