Ik ga er zo kapot aan..

Ik was bezig met een jongen maar door de afstand was hij bang dat het pijn ging doen etc. dus het stopte tussen ons. Hij was laatst jarig en toen was ik zijn cadeautje vergeten te geven (toen hadden we nog wat) daarna toen het over was wilde ik nog graag het cadeautje sturen dus dat heb ik gedaan met een brief erbij. Waarin stond dat ik het jammer vond dat het zo was geëndigd en dat ik hoopte dat hij mij niet ging vergeten. Hij vond dit echt ontzettend lief. Nu praten we nog elke dag met elkaar en ik ga er kapot aan als we met elkaar praten want dan vind ik hem weer ontzettend leuk en als we niet praten omdat ik hem dan mis. Ik mis hem nu dus ontzettend erg en ik wil het graag met hem proberen. hij heeft al ooit een gefaalde afstandsrelatie gehad waardoor hij het niet wil proberen aangezien hij toen veel pijn had en zijn studie eraan onder door ging. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik wil het zo graag proberen. We spreken elkaar elke dag via msn. Zou ik aan hem vragen wat hij dacht toen hij mijn brief las? En of hij het beter vind als we nog praten? Ik wil het zo graag met hem proberen maar ik weet niet hoe… ik had hem bijna overgehaald laatst dus ik wil mijn best doen. Ik denk echt dat hij de jongen voor mij is. Ik weet alleen niet precies hoe ik zulke dingen moet vragen aan hem omdat ik bang ben dat hij mij irritant vind.

hoe lang is de afstand? en als hij echt van je houd zou hij het toch ook wel willen proberen toch? ik zal het nog eens proberen om te praten. Afstand kan een probleem zijn maar toch geen reden?? en wie zegt dan dat die eerdere relatie hetzelfde zou zijn als die van jullie?
nou in iedergeval succes!! ik hoop echt voor je dat het wat zal worden tusssen jullie;)

hmm jaa…
misschien moet je dit wel tegen hem zeggen…
dat je weet dat hij bang is dat een lange afstandsrelatie niet gaat lukken, maar dat je hem toch wel heel leuk vind…
ik zou zelf niet weten hoe je dat zou moeten zeggen
heel veel succes!! ik hoop dat het goed komt :slightly_smiling_face:

het valt me op dat jongens meer met de afstand gedoe zitten…
mrja

Ik zal het juist niet meer proberen om met hem in contact te komen.
Hij heeft het al uitgemaakt en de reden is de afstand…

de afstand is 2,5 uur. ik heb al zo’n gesprek met hem gehad vandaar dat ik hem bijna overgehaald had. ik wil het gewoon echt proberen want ik vind het zo moeilijk om elke keer leuk met hem te praten terwijl er gewoon niks is ofzo snapje. En vooral omdat het de eerste jongen was waarbij ik het idee had dat het echt goed zat enzo.

ik zit écht in precies dezelfde situatie!
Ik weet hoe kut het is, maar ik heb ingezien dat een jongen 100%voor jou moet gaan, ik snap dat hij het moeilijk vind.
maar hij moet inzien dat jullie samen verder kunnen gaan voor lange tijd.
Als dat niet zo is,houd het op.
Ookal doet het pijn
Waarom zoek je hem niet weer een xtje op? Samen alles face to face uitpraten, een super leuke dag van maken?
Misschien gaat die dan inzien wat die mist,Ik hoop dat alles goed komt tussen jullie.Succesxxx

jaa idd dat klopt!! maar toch vindt ik het raar 2,5 uur afstand is mee te leven toch?

2,5 uur is best veel, ondanks dat je denkt dat het niet zo is. Als je een OV jaarkaart hebt (of hoe het nu mag heten) valt het te doen, maar als dat niet zo is is het niet alleen ver, maar ook duur. Verder moet je elkaar goed vertrouwen en moet je veel voor elkaar over hebben.

Klopt hij heeft jaarkaart maar ik niet. Dus hetis redelijk duur. Ik vertrouw hem en hij mij ook. Ik denk dat ik morgen maar methem ga praten en zal ik dan vragen wat hij dacht over de brief? Het is gewoon klote dat ik hem elke dag spreek. Ik vind hem namelijk zo leuk.

Mijn vriendje woont ook 2,5 uur bij mij vandaan. Ik kende hem van vakantie. En wilde ook geen verkering omdat hij bang was voor school en vrienden werk. Dat het niet zou werken. Ik was boos en gekwest maar besloot niet op te geven. Tijdens het msnen met webcam besefte ik pas echt dat ik niet zonder hem wilde. Ik heb hem toen overgehaald door steeds steken onder water te geven als: Ik had nu bij je kunnen zijn. We hadden nu samen kunnen slapen. We hadden nu samen kunnen film kijken en dan zei ik er achteraan: maar jij wilt niet.
Uiteindelijk door ook flink lief te kijken, ging hij twijfelen en toen zei ik van: dan komen we beiden halverwege, waarop hij zei weetje wat: ik kom gewoon naar jou toe, we gaan het gewoon proberen. Hij kwam en het was fantastisch en nu hebben we al weer een jaar verkering. En soms zeg ik nog: ben je blij dat je je hebt laten overhalen. En dan zegt hij altijd: ik zou niet anders hebben gewilt.

mijn lange verhaal om duidelijk te maken, hoe het ook kan gaan.
Dus gewoon blijven proberen en als het liefde is komt het goed :slightly_smiling_face: