ik ga bij een vriendin slapen en ik neem mee ........

maak de titel van dit topic af , ik ga bij een vriendin slapen & ik neem mee… ??

jah dat is een goede vraag hoor, als ik bij een vriendin zal gaan slapen neem ik altijd mijn make-up mee en veel ook & al die andere meisjes opmaak spullen & schone kleding, & een goed humeur . wat neem jij mee als je naar je vriendin gaat & er bij blijft slapen , :grinning:

Pyjama, schoon paar sokken + ondergoed, trui/vest, mascara, tandenborstel en dat is het wel zo’n beetje.

Make-up, ondergoed, sokken, lenzen spullen, mijn tandenborstel en kleding voor de volgende dag. Pyjama hoef ik eigenlijk nooit mee te nemen die krijg ik daar

En als we uitgaan ook mijn kleding wat ik die avond aan wil doen

Het ligt eraan wat ik eigenlijk de volgende dag ga doen, maar stel we gaan een dagje weg dan zou ik meenemen:

• Schoon ondergoed
  • Tandenborstel
  • Slaapkleding
  • Schone kleding
  • Make-up
  • Spulletjes voor m’n lenzen
  • Eventueel luchtbed
  • Eventueel kussen
  • Eventueel een knuffel :’)

Veel meer hoef ik echt niet mee te nemen als het maar voor 1 dagje is.

Gewoon, pyjama, kleding, ondergoed, sokken, make-up, extra schoenen of jas zo nodig, tandenborstel, tandpasta, borstel en zo :’)
Heel interessant.

Tandenborstel
Schone kleding
Ondergoed
Mascara
Creme
Telefoon en oplader
Sokken
Pyama

• Schoon ondergoed en sokken.
  • T-shirt + sokken om in te slapen.
  • Haarborstel.
  • Tandenborstel.
  • Make up remover.
  • Make up soms.
  • Gezichtscrème.
  • Pil.
  • Telefoon + lader.

hangt er vanaf bij wie, maar bij veel heb ik wel een tandenborstel en kleren, pyama kan ik lenen, en makeup ook, maar ik neem wel altijd dagcreme, ondergoed, medicijntjes, en verder nog films en snacks mee :slightly_smiling_face:.

-tandenborstel + pasta
-haarborstel
-pyama
-extrashirt+sokken+ondergoed
-telefoon en oplader
-medicijnen

Dat is het, bij vriendinnen doe ik nooit makeup op. Vind ik teveel gedoe allemaal :slightly_smiling_face: