Ik erger me dood..

Ik wist nie of ik het hier moest plaatsen, maar ik erger me soms echt aan me beste vriendin, soms stelt ze zich zo aan, bijvoorbeeld als ze een jongen leuk vind en die ziet ze dan loopt ze weg? En daar erger ik me dood aan. En ik fiets ook met haar samen s’ ochtends naar school, em dam spreken we om half 8 af, en dan komt ze pas om 10 over half of soms wel om kwart voor. Ik heb er al is wat van gezegd maar dam zegt ze steeds sorry sorry blablabla.
Of dan zeg ik bijv. Ohh hij ziet er wel leuk uit, en dan zegt zij: iel vind je? Dan heb ik echt gelijk zoiets van rot op man. En dam heeft eem eem heel klein puistje em dan zit ze te zeggen vam: oh kijk ik heb een puist, terwijl Ze een hele mooie huid heeft met maar 1 puistje ofzo en ik een hele onzuivere huid heb.
En elke pauze moet ze naar de wc, oke meiskes gaan nou eenmaal vaak naar de wc, maar echt zovaak? Daar word ik gewoon gek van.

Hebben jullie dit ook en hebben jullie tips?

x

Haha het hoort hier eigenlijk niet maarja :slightly_smiling_face:

Dat ze steeds te laat komt is haar probleem. Ga gewoon lekker zonder haar weg! :grinning:
En als zij een jongen niet knap vind, naja, dan niet, ieder zo zijn eigen mening.
En zeiken om een puistje; tja, barbiepop :grin:. Gewoon negeren.
En dat ze naar de wc moet, kan zij misschien niks aan doen & jij dus al helemaal niet…

Misschien passen jullie gewoon niet zo goed bij elkaar als vriendinnen? Zoek een vriendin die beter bij je past, qua smaak enzo :grinning:, en hecht je niet zo aan 1 vriendin…

Succes xx

Achja, volgens mij heeft iedereen zo’n vriendin wel gehad. Besteeds er niet te veel aandacht aan. Als ze telkens zo raar reageert op een jongen die jij leuk vind, zou ik het er niet meer met haar over hebben. En wat betreft dat fietsen, ga gewoon lekker zelf naar school. Dan staat zij te wachten als ze er eindelijk aankomt en weet ze hoe vervelend dat is. Heb je dit trouwens ook eens tegen haar gezegd? Misschien ook een goed idee. Als ze er slecht op reageert en er niet tegen kan, kun je beter op zoek naar een andere vriendin.

Misschien moet ik wel een beetke afstand nemen en meer omgaan met amdere vriemdinnen ja,

x

Ik zou het gewoon eens rustig aan haar vertellen, of duidelijk laten merken dat je het echt niet leuk vindt. dan geef je haar ook een kans om het anders te doen.

altyd erover praten! Anders blyft alles zich maar opstapelen, en maak je alles ergerr.
En maybe is ze ongesteld ofzo, dat ze zo vaak naar de wc moet. Anders kan zy er ook niet veel en doen.
En wat jongens betreft; iedereen heeft een andere smaak :wink:
Dat met te laat komen dan afgesproken idd gwn gaan.

Zeg tegen je vriendin: ik vind het gezellig om samen te fietsen. maar dan wel om half 8. ik fiets liever wat rustiger dan opgejaagd. als je er dan niet bent ga ik alleen.

als jij een jongen leuk vind, en zij niet, meot ze dat zelf weten. maar het is niet zo leuk hoe ze reageert. Zeg dan gewoon iets van: Dat mag ik toch zelf weten, ieder zn eigen smaak.

en qua puistjes, waarhscijnljik wil ze gewoon horen dat ze mooi is, en dat dat puistje niet uit maakt. dan moet je juist het tegenovergestelde zeggen: oh ja dat puistje, zoooooo erg (wel sarcastisch) dan houd ze dr vanzelf wel mee op. ik heb ook een vriendin die zogenaamd onzeker is en wil horen dat me mooi is XD

Maar is ze dan al 2/3 jaar nonstop ongesteld?

x

o, wtf dan is ht wat anders, of ze kan er niks aan doen. off is ze mager??
rent ze altyd naar de wc wanneer ze gegeten heeft?
dan heeft ze misschien anorexia.

Het is mogelijk chronisch ongesteld te zijn. En daarnaast is niet iedereen even lang ongesteld.

Ik had zo’n vriendin. Ik werd er zowat gek van en toen ik van school veranderde heb ik gewoon het contact verbroken.
Ze werd ook altijd kwaad om de raarste dingen… En altijd over jongens bezig. En als ze dan even andere vriendinnen had moest ze mij niet meer hebben, tot het ruzie was met die andere vriendin.

Achjaa, gewoon niet veel aandacht aan besteden. Als ze iets zegt wat jij niet leuk vind (van die puistjes bv.) dan negeer je dat gewoon :slightly_smiling_face: Na een tijdje zal ze het niet meer doen.

Ze is zeker niet te mager, en ze rent erook niet heem ze is gewoon stevig gebouwd, net als ik.
Maar ze gaat erheen om haar neus te snuiten oogpotlood bij te werken haar te doen, en dan vraagt ze altijd: zit het wel mooi? En het duurt ook nog niet zo kprt, nee wel 5/10 min…

x

Nee ze is gewoon zoals iedereen week ongv ongesteld em dan even nie en zo door, want ze was vandaag ongesteld geworden zei ze

ahah een echte barbie, als ik dat mag zeggen :blush:
gwn haar accepteren zoals ze is je kan er toch niet veel aan veranderen. en anders ga gwn eens met andere mensen in je klas om.
Good luck! x

HAHAH die is echt goedd. @Shewantstofly
idd gwn grapjes over maken anders ga je je er teveel op ergeren. x

Haha mag je wel zeggen, vind ik ook spms wel hoor. En ik vind als ik dan iets zeg van oh die zoet er wel leuk uit, dat ze dan niet moet gaan reageren van iel helemaal niet, maar gewoon van: ik vind van niet maar ieder zijn mening. Dam zal het me niet zo uitmaken. En van die puistjes als ze dat weer zegt ga ik wel heel sarcastisch ja joh ofzo zegge ;d
Heel erg bedankt voor jullie tips! & meer tips mogen nog hoor ;d

x

Goh… Ik vind eigenlijk dat jij misschien gewoon wat in je puberteit zit. Die dingen zijn nu toch echt niet zo ergerlijk? Ik kom ook vaak te laat. Als je het van haar weet, kom dan toch ook wat later?
Ik vind mensen die zich ergeren aan al die kleine dingen eigenlijk ergerlijker dan die dingen zelf.

@brod Dan kom je toch ook te laat op school of whatever? Dat wil je ook niet.
Ik irriteer me ook aan mensen die bijvoorbeeld nonstop pingen - met hen kan je gewoon niet eens normaal contact leggen.
Die dingen zijn hartstikke ergerlijk, ik heb er soms ook last van :slightly_smiling_face:

Ja he, heel druk bezog met hun mobiel en dan zeg je iets en dan vragen ze later, huh wat??

Oja nu je over mobiels begint; ze heeft een telefoon, maar die heeft ze nooit mee, om dat haar batterij altijd leeg is? Em dam zeg ik van laad hem dam op em straks is er iets ergs gebeurd probeer ik je te bellen en neem je niet op, emdam zegt ze van ja ja dat is wel zo, en als ze hem dan is meeheeft zet ze hem uit en niet op stil ofzo…