ik erger me dood..

er zitten dus zo’n groep jongens bij mij in de klas, & 1 kind die word de hele tijd ‘geplaagt’ ze zijn wel vrienden, maar goed.
& nu gaan ze dus de hele tijd dat kind plagen & gaan ze de hele tijd zeggen dat ik met hem wil & hij met mij.
en ik kan d’r echt niet meer tegen,
zonet op msn waren ze vriendin bij hem en gingen allemaal van schatje & wil je met me zeuren enzo & nu heb ik hem geblokeert enzo.
hij vind mij niet leuk ofzo, maar ze plagen hem steeds & ik vind hem ook absoluut niet leuk, maar ze moeten mij steeds hebben.
iemand tips ofzo zodat ze stoppen.
trouwens die vriend van hem, is op mijn vriendin geweest, maar me vriendin niet op hem. dus mischien kan ik daardoor er voor zorgen dat ie stopt.
maar dan heeft die toch weer zo’n ‘weerwoord’
thanksx

Negeren.

doe ik al, maar dan gaan ze me irriteren, en me aantikken & whatever.

Ga naar je leraar/mentor op school.

negeren idd.

doe gewoon met ze mee ofzo

Vraag gewoon rustig, maar op een serieuze toon; Willen jullie alsjeblieft ophouden? Ik vind het echt niet meer leuk nu.

Als dat niet met een groepje werkt, neem 1 van hen apart. Ga anders naar je mentor/mentrix.

:3

Zeg tegen ze dat ze niet zo kinderachtig moeten doen :stuck_out_tongue:
(ja, misschien maken ze dan nog een domme opmerking terug, maarja die moet je dan maar negeren)
Soms is het een gevoelige plek bij jongens, want ze willen niet kinderachtig zijn.
Gnagna. :grinning:

hoop dat het werkt (:

& @ Eevha; Dan gaan ze toch lachen.
meer tips ofzo?

upx

gewoon met ze meedoen en gewoon iets zeggen van ja ik ben smoor op hem enzo, en dan stoppen ze vanzelf wel wat dat vinden ze niet leuk. Ze vinden het alleen leuk als je reageert. Dus gewoon meedoen tot ze ophouden.

maar dat vinden ze dan juist leuk & zeggen ze van ja nu heb je met hem etc.

dan zeg je toch iets van okee is goed leuk! maar dan wel op zo’n toon van wat jij wilt…

Doe gewoon precies hetzelfde.
Dan schaamt hij zich ook en houdt ie er ook wel mee op :stuck_out_tongue:

Best bitchy oplossing n_n

Bij ons doen ze ook wel eens zo, maar als je écht serieus vraagt om op te houden gebeurt dat meestal ook wel.

Gewoon ermee lachen. Op msn niet blokkeren, maar gewoon niet meer terug reageren. Als jij laat merken dat het je niets doet en rustig blijft is de lol er voor hun heel snel af. Stoppen ze dan nog niet? Dan moet je gewoon een keer heel kwaad op ze worden en zeggen wat jij ervan vind. Naar de leraar/mentor stappen heeft vaak weinig zin omdat ze je dan al snel een ‘‘moederskindje’’ gaan vinden.

Maak ze een voor een mentaal kapot, op momenten wanneer ze niet bij elkaar zijn.

Nee, dat is nogal… cruel