Ik erger me aan hem.

[i] mijn vriendje… is het ‘perfecte’ vriendje zeggen mn vriendinnen.
hij is altijd bij me, is tevertrouwen, en doet alles voor me.
niks mis mee zou je denken…
maar ik erger me eraan, hij zegt elke dag : ik hou van je, ik mis je, ik wil bij je zijn… en dat aan 1`stuk door!
veel meisjes zouden zo’n jongen willen hebben…
Ook kust hij met ontzettend veel speeksel, wat ik vies vind…
Als we ruzie hebben, moet ie meestal huilen omdat ie bang is dat ik het uitmaak.
Hij laat me echt geen seconden alleen.
Als een jongen maar iets verkeerds zegt, wil hij die gene in elkaar slaan?

nja… ik weet niet wat ik hier mee moet… want ik erger me eraan…

Als hij niet bij me is, mis ik hem ook wel, en ik wil 'm niet kwijt…
maar ik ben niet zo van 't klef gedoe…
Maar, wat kan ik hieraan doen? [/i]

Je zal er met hem over moeten praten.
en toch, als jij je zo ergert aan al die dingen, moet je nog maar eens een keertje nadenken of je écht nog wel verliefd op hem bent, en of je écht wel bij hem wilt blijven.

Dat tegen hem zeggen, dat je een beetje ruimte wil :slightly_smiling_face: maar dat je wel heel veel van hem houdt.

met hem erover praten? :slightly_smiling_face: Maar dan wel subtiel doen.
Want ik denk als je het alleen maar verder gaat opkroppen, je ng geirriteerder wordt en dan een keer heel boos wordt.

Een keer een echt goed gesprek met 'm gaan beginnen en zeggen hoe jij het voelt etc.

Gewoon goed gesprek met hem over wat jij wil (misschien heeft hij het wel helemaal niet door).
En misschien ben je inderdaad wel niet verliefd op 'm, als je je aan hem ergert.

heb ik ook gehad. heb hem gewoon eerlijk gezegt dat ik me irriteer aanhem als hij zo klef doet en dat ik daarom zo snel boos op hem word, terwijl ik dat helemaal niet wil nu doet hij het een stuk minder
gewoon zeggen dus hij bedoelt het goed maar het is idd erg vervelend als iemand de heletijd om je heen hangt

Hij trekt heel erg aan je, logisch dat het je dan irriteert. Zeg het tegen hem want als je het niet zegt en je praat er niet over, dan gaat hij nòg meer aan je trekken als hij merkt dat jij je iriteert aan hem. Want hij moet dat ook aanvoelen.

En iets anders, misschien wil je hem niet meer als vriendje?

Ik zou met hem praten.

Omg, heb je met mijn ex ofzo? Haha.

Nee, serieus, mijn ex was exact hetzelfde. Elke dag die smsjes, en als ik een keertje niet terug stuurde, stuurde hij nog een keer hetzelfde smsje of vroeg die aan mijn vriendinnen of ik hun wel antwoordde. En elke dag zei of smste hij dat hij zo verliefd op me was, zoveel van me hield, me miste, me nooit meer kwijt wilde etc. Als we ‘ruzie’ hadden gaf hij me altijd gelijk omdat hij me niet kwijt wilde, terwijl ik echt een hekel heb aan mensen zonder eigen mening. Ik wil niet vervelend doen, maar je moet echt heel goed gaan praten of het uit maken, want op een gegeven moment word je er echt helemaal gek van en het wordt steeds erger als hij denkt dat je er blij mee bent. Mijn ex dacht ook dat we tot ons dood bij elkaar zouden blijven, en toen ik het uitmaakte, heeft hij een week lopen huilen. Dus echt praten, want het kan voor hem ook lullig zijn als het je te veel wordt en je het dan uitmaakt terwijl hij denkt dat je helemaal verliefd op hem bent en blij bent met al die smsjes.

Overigens, ik was niet echt verliefd op mijn ex. Ja, klinkt lullig, maar ik dacht dat ik verliefd op hem was, maar toen het uit was en ik een vriendje had waar ik wel echt heel verliefd op was en hoopte op zijn smsjes etc. kwam ik erachter dat ik mijn ex nooit echt leuk heb gevonden. Ook al had ik hetzelfde als jou, dat ik hem wel miste, althans, dat dacht ik, maar dat was niet zo. Dus dat moet je je ook even afvragen en er goed over nadenken.

Aaaah ik had dit met m’n ex. Hij belde me zo’n 5 keer per uur, en elke x als hij me belde zei hij 10 x ik hou van je etc., de hele dag smsjes, elk x als hij langskwam nam hij bloemen mee, overal waar ik was was hij ook…
Ik werd er zo schijtziek van. Toen ik er wat van zei werd hij boos… hij zei: jaaa je geeft niets om me, je waardeert me niet, je hebt geen respect voor me… ik heb het uiteindelijk uitgemaakt want het werd steeds erger en hij begreep me niet…

Ik zeg: Praat met hem, gooi alles eruit. Kijk wat hij zegt en wacht af of hij er iets aan doet…

Hehe precies wat ik ook had.
Ik heb het vorige week uitgemaakt…
Heb er geen spijt van, ik voelde me echt heel erg opgesloten en nu is dat over.

Oh, en ik moet mijn ex nu negeren. Want elke keer dat ik gewoon aardig tegen hem deed en een gesprekje met hem aanknoopte dacht hij dat er weer ‘iets’ was tussen ons en smste hij me dat hij me miste en weer met me af wilde spreken. En hij werd zo bezitterig en jaloers dat hij me boze smsjes stuurde als ik met een jongen flirte of iets, terwijl het gewoon uit was tussen ons. En hij stuurde me via sms allemaal verwijten dat ik al andere jongens had terwijl ik met hem was. Ik zeg niet dat jouw vriendje zo is, maar wees voorzichtig met zulke types, hoe lief ze ook lijken. :slightly_smiling_face:

ik had ook ooit zo iemand, maar toen werd ie uiteindelijk zo obsessief dat ik m’n vrienden niet meer mocht zien en heb ik het geëindigd. Ik ben toen ook enkele vrienden kwijt geraakt toen

Ik heb ook zo’n vriend gehad. Áfschuwelijk vond ik het, echt vreselijk.
En dan ging ik enigszisn onbewust gemeen tegen hem doen in de hoop dat hij zich eens een beetje minder “zwak” ging gedragen. Nouja, ik walste gewoon over hem heen en werd niet goed van alle zoetsappigheid.

Was blij toen het uit was.

(Ik klink echt als een bitch nu, dat weet ik, maar ik ben er in die relatie achtergekomen dat ik toch echt iemand nodig heb die “moeilijker” is dan dat. Moeilijk uit te leggen.)

Vréselijk, zo was mn ex ook.
Heel stalkerig, jaloers en altijd maar huilen
Ben blij dat ik van em af ben
Ik wou echt gewoon een keer tegen em zeggen; Wie is nou de vrouw in onze relatie
Maar ik wist zeker dat ie toen weer zou gaan huilen dus zei ik het maar niet :stuck_out_tongue:

wouw ik merk dat ik inderdaad niet de enige ben…
maar ik heb nog maar 2maanden met die jongen, misschien minderd het nog,
maar ik vind hem wel echt leuk.
ik heb zelf ook soms van die slijmbuien, maar niet zo als hem heel de dag door…

Mijn vriend is ook zo’n jongen waarvan iedereen zegt: ‘wat een geweldige vriend’ ‘je mag echt blij zijn met zo’n jongen’. Iedereen ziet alleen zijn positieve kant… Njah ik moet ook wel heel blij me hem zijn. Ik zou het er gewoon even met hem over hebben… Hij bedoelt het natuurlijk goed.