Zoals de topic het dus zegt, ik erger me aan de vriend van mijn vriendje.
Ze zijn al jaren beste vrienden. Hij heeft een vriendin, maar gaat regelmatig vreemd met andere meisjes o.a. het bed delen. Dit weet alleen mijn vriend en dus ook ik omdat hij mij alles vertelt. Ik heb een hekel aan jongens die vreemdgaan, dus het knaagt best wel aan me. Ook heeft hij mij ooit lelijk genoemd (hij zei dat tegen mijn vriend, voordat we iets hadden) en daar kwam ik dus later achter. Wat ook gebeurt is dat hij mijn vriend heel vaak laat zitten voor zijn ‘scharrels’, bijv. gisteren hadden ze afgesproken om samen naar de bioscoop te gaan, uiteindelijk belde hij af omdat opeens ‘één van zijn meisjes’ aan de deur stond. Toen heeft hij de afspraak met mijn vriend dus afgezegd, en dit is heel vaak gebeurd. Ik heb mijn vriend heel vaak duidelijk gemaakt dat ik het niet vind kunnen dat ze nog vrienden zijn, maar aan de andere kant vind ik ook niet dat ik ermee moet bemoeien omdat het hun vriendschap is. Mijn vriend is heel naïef en vind het nooit erg als hij zulke dingen doet, of hem laat zitten voor een meisje etc. maar ik vind het dus wel heel erg.
Wat vinden jullie? Moet ik me ermee bemoeien? Of toch niet?