Ik en vriendin vinden dezelfde jongen leuk.

Hee meiden,

ik zit met een kut probleem. Mijn beste vriendin vinden dezelfde jongen leuk, en eigelijk willen we hem beide niet laten lopen. Ik weet niet wie van ons hij leuk vind, maar we gaan chillen met een meisje dat hem goed kent, en waar hij ook bij is.

hebben jullie tips? ik vind het wel kut dat mijn beste vriendin die jongen ook leuk vind namelijk.

Ik hoop voor jullie dat hij jullie beide niet leuk vind :slightly_smiling_face: Om zo problemen te voorkomen.

ten eerste, laat NOOIT een jongen tussen jou en je vriendin laten!!

maar ik heb denk ik niet echt goed advies heb…
succes in ieder geval!

LAAT JONGENS NOOIT BOVEN JE VRIENDSCHAP STAAN UGH
behalve als ze harryliamlouisniallzayn heten

Afspreken dat je hem beiden laat gaan.

hahahhahahaa, one direction zeker?

We willen hem niet laten gaan, beide niet.

Maar we weten wel dat we onze vriendschap belangrijker vinden.

Ja, maar er is geen middenweg. Je kunt hem niet niet laten gaan en je vriendschap belangrijker vinden. Tenzij je zegt dat je 'm beiden mag, maar uit ervaring weet ik dat dat niet werkt.

Hopelijk is hij al bezig met een ander en vind hij jullie beiden 3x niks. Zo ook gern ruzie :’)

Als jullie hem écht niet willen laten gaan, gewoon afspreken dat jullie beiden met hem ‘‘mogen’’ omgaan en hem ‘‘versieren’’, maar dat jullie beide niet jaloers worden als hij de ander kiest, en dat jullie niet jullie vriendschap verkloten. En als hij jullie beiden niet leuk vind, dat je hem dan laat gaan.

hem allebei vergeten.

Hij vind jullie misschien allebei wel niet leuk; probleem opgelost!

je kan hem beter vergeten,het gaat gewoon niet.
tenzij je graag ruzie wilt, met elkaar om een jongen.

Stoppen. Bro’s before ho’s. Of in dit geval ja… De vrouwelijke versie!

Chicks before dicks?

Oh had ik ook ongeveer en toen werd de jongen verliefd op mij en heb ik al twee jaar een relatie en heb ik m’n soulmate gevonden. Die vriendin spreek ik überhaupt niet meer omdat we qua interesses nu verschillen enzo.

Ik hecht zo veel meer waarde aan m’n vriendje dan aan vriendinnen :’)
Vriendschappen verwaterden te vaak daarvoor.

Als jullie nou beide goed afspreken dat jullie het elkaar ook gunnen? Ik weet zeker dat ik dit wel zou proberen te doen met een vriendin, als we beide dezelfde jongen leuk vonden. Misschien vind die jongen jullie wel beide niks, maar als hij wel één van jullie leuk vind, lijkt het me normaal dat jouw vriendin/jij daar geen probleem van gaat maken.

Oké, super uitgelegd! Nee, oké, maar hoop dat je me snapt haha

Jaaaaaaa en tienerliefde niet natuurlijk…

Poeh dat is een lastige situatie. Ik denk dat het het beste is als jullie afspreken dat jullie allebei niet achter die jongen aangaan. Zo voorkom je de meeste problemen.

Je kan wel voorstellen om hem allebei te versieren en de keuze van de jongen (als hij voor een van jullie kiest) te respecteren en er dan geen ruzie over te maken, maar ik denk dat het in de praktijk niet goed uitpakt.

Als hij een van jullie twee kiest ontstaat er sowieso jaloezie, dus beide geen relatie met hem aangaan is het beste, als je jullie vriendschap meer waard vindt.