ik en vriendin vinden dezelfde 'boy' leuk ..

ik heb een probleem …
een vriendin mij vind een jongen al een tijdje wel wat
niet helemaal verliefd maar ze praat al een tijd met hem
ik kende hem nog niet echt maar
laatst ging ik met nog 1 vriendin en 3 jongens waaronder hij naar het strand
en vanaf toen smsen en msnen we heel de tijd
ik durf het mijn vriendin niet te zeggen omdat ik niet weeet wat haar reactie zal zijn …
wat moet ik doen?

Zij ‘‘zag’’ hem eerder, dus kijk eerst maar of dat wat wordt.

Hij zal uiteindelijk zelf laten merken wie hij leuker vind, jammer voor de ander dan maar je kan er zelf uiteindelijk niets aan doen, hij gaat op de leukste af.

Ik ben altijd best simpel in zo’n situatie, is ook iets waar ik vaak ruzie met mijn vriendinnen om heb gehad omdat ze me dan gelijk een 'slechte vriendin’noemen. maar ik vind het zo dat als jij en je vriendin dezelfde jongen leuk vind, en hij 1van jullie, dan moet die andere vriendin er maar mee leren leven. Deal with it. Als je een beetje goede vriendin bent, gun je je vriendin die jongen, hoe hard het ook voor jou is.

Maar je moet zoiezo wel tegen je vriendin vertellen dat je contact met die boy hebt. Het is namelijk wel vies als je het voor de achter houd en beetje achter dr rug om gaat doen.

dankjewel.
het is niet dat het al maanden speelt ofzo hoor
het is pas bijna een week ofzo …
maar ik wil haar zegmaar niet kwijt want
ik ken haar al best wel lang,

, upje.

Ja, snap ik, maar het is wel gewoon beter dat je het dr vertelt, anders kan het uiteindelijk volgens mij alleen maar erger worden en harder bij haar aankomen omdat je het voor dr verzwegen hebt :wink:

ja dat ga ik ook doen,
ik denk niet dat ze boos word
maar het is zo moeilijk te vertellen…